Facebook

Strefa promocji. Rabaty do -70%

Wybrane dla Ciebie
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Pomoc konsultanta na linii
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Internet i e-biznes

Sortuj:
Sposób wyświetlania
3 produktów
Wydawnictwo
Rodzaj
Autor
Wpisz nazwisko autora:
Cena
Wpisz cenę od/do:
Od:
Do:
Rok wydania
Wpisz rok od/do:
Od:
Do:
Typ produktu
zwiń rozwiń filtry
Promocja!

-20 % Świadczenie usług drogą elekroniczną

Joanna Taczkowska-Olszewska, Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz
Cena regularna: 179,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 179,00 zł
Cena regularna: 179,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 179,00 zł
Już od: 143,20 zł
Więcej
C.H. Beck Rok publikacji: 2018
Promocja!

-20 % E-obywatel E-sprawiedliwość E-usługi

Cena regularna: 149,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 149,00 zł
Cena regularna: 149,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 149,00 zł
Już od: 119,20 zł
Więcej
C.H. Beck Rok publikacji: 2017
Promocja!

-20 % Rozporządzenie UE 2015/2120 w zakresie dostępu do otwartego internetu Komentarz

Piątek Stanisław
Cena regularna: 169,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 169,00 zł
Cena regularna: 169,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 169,00 zł
Już od: 135,20 zł
Więcej
C.H. Beck Rok publikacji: 2017

Książki z zakresu Internetu i e-biznesu

Kategoria Internet i e-biznes to zbiór publikacji dotyczących biznesu elektronicznego. Opracowania omawiają, czym jest handel elektroniczny oraz jakie narzędzia i praktyki wykorzystuje. Przedstawiają również prawne aspekty tej formy działalności gospodarczej.

Publikacje z zakresu Internetu i e-biznesu

W kategorii znaleźć można takie publikacje jak:

  • Europejskie prawo handlu elektronicznego,
  • Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie,
  • E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
  • Jak zarabiać w Internecie.

Poruszają one wiele istotnych zagadnień, jak np. metody regulacji handlu elektronicznego w Unii Europejskiej, aspekty prawne prowadzenia sprzedaży w Internecie, zasady przygotowywania kampanii marketingowych przedsiębiorstwa w Internecie czy też informacje dotyczące tworzenia skutecznych witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Publikacje są adresowane do przedsiębiorców, pracowników zajmujących się marketingiem i promocją oraz osób zainteresowanych rozwojem Internetu. Ponadto okażą się one również przydatne regulatorom, prawnikom oraz studentom kierunków ekonomicznych.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę