Facebook
Wybrane dla Ciebie
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Pomoc konsultanta na linii
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Internet i e-biznes

Sortuj:
Sposób wyświetlania
2 produktów
Wydawnictwo
Rodzaj
Autor
Wpisz nazwisko autora:
Seria
Cena
Wpisz cenę od/do:
Od:
Do:
Rok wydania
Wpisz rok od/do:
Od:
Do:
Typ produktu
zwiń rozwiń filtry
Promocja!

-12 % E-Marketing

Grzegorz Mazurek
Cena regularna: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł
Cena regularna: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł
Już od: 52,71 zł
Więcej
MT Biznes Rok publikacji: 2022

Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu

Grzegorz Mazurek
Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów.
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,00 zł
Już od: 59,00 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska OFE-0270 W01Z01 Rok publikacji: 2007

Książki z zakresu Internetu i e-biznesu

Kategoria Internet i e-biznes to zbiór publikacji dotyczących biznesu elektronicznego. Opracowania omawiają, czym jest handel elektroniczny oraz jakie narzędzia i praktyki wykorzystuje. Przedstawiają również prawne aspekty tej formy działalności gospodarczej.

Publikacje z zakresu Internetu i e-biznesu

W kategorii znaleźć można takie publikacje jak:

  • Europejskie prawo handlu elektronicznego,
  • Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie,
  • E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
  • Jak zarabiać w Internecie.

Poruszają one wiele istotnych zagadnień, jak np. metody regulacji handlu elektronicznego w Unii Europejskiej, aspekty prawne prowadzenia sprzedaży w Internecie, zasady przygotowywania kampanii marketingowych przedsiębiorstwa w Internecie czy też informacje dotyczące tworzenia skutecznych witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Publikacje są adresowane do przedsiębiorców, pracowników zajmujących się marketingiem i promocją oraz osób zainteresowanych rozwojem Internetu. Ponadto okażą się one również przydatne regulatorom, prawnikom oraz studentom kierunków ekonomicznych.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę