znaleziono 12

filtracja wyników  prezentacja wyników
zwiń
Typ prezentacji wyników

  1. 1
  1. 1

Sprzedaż i obsługa klienta

Kategoria Sprzedaż i obsługa klienta to zbiór publikacji niezbędnych osobom odpowiedzialnym za sprzedaż i zarządzanie zespołem sprzedawców. Opracowania stanowią kompendium wiedzy dotyczące skutecznych technik sprzedaży i umiejętnego podejścia do klienta. Publikacje z zakresu sprzedaży i obsługi klienta Publikacje z tej kategorii to m.in. Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku, Zwiększanie efektywności działu sprzedaży, Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży czy też Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów. Omawiają takie zagadnienia jak metody rozwijania własnych możliwości i umiejętności sprzedażowych, zasady tworzące gotowy system, który pozwala sprzedawcy osiągać wysokie wyniki, sposoby poprawy efektywności działu sprzedaży czy praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia handlu w Internecie. Opracowania są przeznaczone głównie dla kierowników działów sprzedaży, menedżerów odpowiedzialnych za planowanie działu sprzedaży i zarządzanie zespołem sprzedawców oraz osób zajmujących się aktywną sprzedażą.