Facebook

profinfo_rabat_20_procent_na_nowosci_SPRING-5937_1920x60.jpg [47.40 KB]

Wybrane dla Ciebie
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Pomoc konsultanta na linii
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Sprzedaż i obsługa klienta

Sortuj:
Sposób wyświetlania
1 produktów
Wydawnictwo
Rodzaj
Autor
Wpisz nazwisko autora:
Cena
Wpisz cenę od/do:
Od:
Do:
Rok wydania
Wpisz rok od/do:
Od:
Do:
Typ produktu
zwiń rozwiń filtry

Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą

Scott Cooper, Birk Cooper, Fritz Grutzner
Cena regularna: 52,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 36,92 zł
Cena regularna: 52,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 36,92 zł
Już od: 46,80 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska OFE-0824 W01P01 Rok publikacji: 2012

Książki z zakresu sprzedaży i obsługi klienta

Kategoria Sprzedaż i obsługa klienta to zbiór publikacji niezbędnych osobom odpowiedzialnym za sprzedaż i zarządzanie zespołem sprzedawców. Opracowania stanowią kompendium wiedzy dotyczące skutecznych technik sprzedaży i umiejętnego podejścia do klienta.

Publikacje z zakresu sprzedaży i obsługi klienta

Publikacje z tej kategorii to m.in.

  • Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku,
  • Zwiększanie efektywności działu sprzedaży,
  • Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży
  • Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów.

Omawiają takie zagadnienia jak metody rozwijania własnych możliwości i umiejętności sprzedażowych, zasady tworzące gotowy system, który pozwala sprzedawcy osiągać wysokie wyniki, sposoby poprawy efektywności działu sprzedaży czy praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia handlu w Internecie. Opracowania są przeznaczone głównie dla kierowników działów sprzedaży, menedżerów odpowiedzialnych za planowanie działu sprzedaży i zarządzanie zespołem sprzedawców oraz osób zajmujących się aktywną sprzedażą.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę