Dydaktyka i pedagogika
-20 % Dobry nauczyciel - dobry uczeń - dobra szkoła
W publikacji omówiono zadania nauczyciela we współczesnej szkole, oczekiwania społeczne wobec nauczycieli, doskonalenie i wspomaganie ich pracy oraz zarządzanie potencjałem, odpowiedzialność i uprawnienia.
Zdania obrazkowo-wyrazowe Materiał do terapii samogłosek
-18 % Terapia pedagogiczna. Część 2
Spektrum możliwości ucznia
W zgodzie z naturą Od integracji do integralności
Przesilenie Kręgi kryzysów kontekstów edukacji Wyzwania dla pedagogiki
Re-aktywna chemia
100 kart pracy z ćwiczeniami korekcyjno-kompensacyjny P3
Prawo Marcina. Znaj swoje prawa w szkole
Bardzo proste karty dla osób ze spektrum autyzmu oraz niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Uzupełnianki logiczne
-20 % Nauczyciel wspomagający w szkole, przedszkolu, ośrodku. Styczeń 2024
Dyscyplina naukowa i tożsamość naukowca
Emotional Intensity in Gifted Students
Dear Teacher
What Great Teachers Do Differently
-18 % Wspomaganie rozwoju wcześniaków za pomocą zabawek terapeutycznych 3D
-20 % Awans zawodowy nauczyciela i dyrektora nowe zasady Wrzesień 2023
-26 % Od „Przymknij oko” do „Działaj, nie bądź jak ja”
Diagnoza i terapia logopedyczna małego dziecka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu (ASD)
311 szlaczków i zygzaczków
Mądrość Psychologia mądrych myśli, słów i czynów
Poznaję i rozumiem świat Część 1
-20 % Pedagog w klasie Warsztaty edukacyjne, psychoedukacyjne oraz scenariusze na święta i uroczystości s
Karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Część 1
Terapia logopedyczna propozycje zajęć
Psychologia prześladowań w szkole
-12 % Technika pisania prac magisterskich i licencjackich
Matematyczne karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 3
Zabawy paluszkowe
Książki z zakresu dydaktyki i pedagogiki
Pedagogika należy do nauk społecznych i traktuje o szeroko rozumianych procesach wychowawczych – środkach, metodach, treściach czy formach organizacyjnych. Zajmuje się zbieraniem obiektywnych informacji z otoczenia, na podstawie których prognozuje rozwój rzeczywistości oraz wyznacza procedury, które umożliwiają realizację celów. Skupia się na edukacji i wychowaniu człowieka oraz kształtowaniu jego przestrzeni.
Dydaktyka jest jedną z głównych gałęzi pedagogiki. W centrum jej zainteresowań leżą przede wszystkim procesy edukacyjne – nauczanie i uczenie się. Nie zamyka się wyłącznie na instytucjach takich jak przedszkola, szkoły czy studia ale obejmuje także procesy przebiegające poza organizacjami oświatowymi.
Dydaktyka poddaje naukowej analizie cele i metody kształcenia. Bada zależności pomiędzy nauczaniem a uczeniem się, z uwzględnieniem uwarunkowań materialnych i społecznych badanych grup. Na tej podstawie wypracowuje zasady, narzędzia i pomoce naukowe, które mają na celu zwiększenie skuteczności procesów nauczania.