Facebook

Strefa promocji. Rabaty do -70%

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Kontakt do nas

RozwińZwiń

Obsługa Klienta

W przypadku pytań związanych z realizacją zamówienia, reklamacją, zwrotem, duplikatem faktury, prosimy o kontakt (prosimy o powoływanie się na numer zamówienia):
z telefonów stacjonarnych - opłata jak za połączenie lokalne
z telefonów komórkowych - opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci komórkowej

Infolinia:

w godzinach 8:00-16:00 (poniedziałek-piątek) jesteśmy do Państwa dyspozycji:

Adres firmy

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Oferta handlowa

W sprawie pytań dotyczących oferty prosimy o kontakt:

Publikacje online

Pomoc techniczna dla produktów ON-LINE i DVD:

Rozliczenia i windykacje

 

Potrzebuję faktury przelewowej. Co mam zrobić?

RozwińZwiń

W naszym sklepie faktury przelewowe ( z odroczonym terminem płatności ) zarezerwowane są dla:

INSTYTUCJI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Podczas składania zamówienia  prosimy o zaznaczenie w  koszyku pola - ZAZNACZ JEŚLI ZAMAWIASZ JAKO JEDNOSTKA  ADMINISTRACJI. Następnie z dostępnych form płatności prosimy wybrać  - przelew 14 dni. 

Warunkiem otrzymania faktury przelewowej jest brak zadłużenia za poprzednie zamówienia.

FIRM 

Z płatności przelewowych mogą również skorzystać użytkownicy naszych serwisów elektronicznych
Warunkiem otrzymania faktury przelewowej jest brak zadłużenia za poprzednie zamówienia.

UWAGA: Jeśli jesteś użytkownikiem naszych produktów elektronicznych i nie widzisz na swoim koncie płatności przelewowej ZGŁOŚ TO NAM 

 

 

Chcę odebrać książkę osobiście. Czy to możliwe?

RozwińZwiń

Proponujemy Państwu dostawy kurierskie, przesyłki pocztowe i odbiory w paczkomatach.
Przy zamówieniach powyżej 150 zł nie naliczamy kosztów przesyłki, z wykluczeniem dostawy "Warszawa DZIŚ".
Nie prowadzimy odbiorów osobistych zamówionych publikacji.

 

Planuję duży zakup. Na jaki rabat mogę liczyć?

RozwińZwiń

Duże zakupy nagrodzimy dodatkowym rabatem.

Jeśli Państwa zakupy opiewają na kwotę powyżej 1 000 zł prosimy o zgłoszenie tego faktu przed złożeniem zamówienia.
Wyższe rabaty proponujemy tylko na publikacje wydawnictwa Wolters Kluwer.
Rabaty będą przekazywane w formie kuponów, które obniżą wartość zamówienia o proponowany rabat.

Adres do zgłoszeń PL-profinfo@wolterskluwer.com

 

Jestem aplikantem. Mam problem z załączeniem legitymacji do zamówienia

RozwińZwiń

Plik z legitymacją prosimy wprowadzić podczas składania zamówienia.
Ewentualne problemy mogą wynikać z niepoprawnego formatu lub wielkości pliku.

Dopuszczalne formaty: JPG, GIF,PNG,TIF, PDF,DOC, DOCX.
Maksymalna wielkość pliku: 5MB

Uwaga: Status aplikanta można również poświadczyć załączając inny dokument, np. wpis na listę aplikantów.

 

Złożyłem/am zamówienie, nie otrzymałem/am potwierdzenia

RozwińZwiń

Po każdym prawidłowo złożonym zamówieniu wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia na Państwa adres e-mail.
W przypadku, gdy takie potwierdzenie do Państwa nie dotarło, prosimy o zgłoszenie tego faktu pod adresem e-mail:

Pl-obsluga.profinfo@wolterskluwer.com

Najczęstszym błędem jest niepoprawnie wpisany adres e-mail w treści zamówienia.

Zamówienie bez względu na taką pomyłkę jest realizowane zgodnie z terminem. W razie trudności z dostawą, kurier skontaktuje się z Państwem telefonicznie.
Przy wybranej formie przesyłki przez InPost informację otrzymujecie Państwo również drogą SMS-ową.

 

Mam problem z dokończeniem płatności on-line (dotpay)

RozwińZwiń

W przypadku, gdy Państwa zamówienie zostanie nieoczekiwanie przerwane na etapie płatności prosimy o przejście do zamówienia przesłanego na Państwa email. W zamówieniu znajdą Państwo link, po kliknięciu którego zostaną Państwo przekierowani do opłacenia zamówienia. 

Zmianę formy płatności w zamówieniu ( w przypadku rezygnacji z płatności on-line) prosimy zgłaszać e-mailem na adres:  PL-Platnosci@wolterskluwer.com

Dostępne formy płatności:

- płatność przy odbiorze,

- płatność przelewem na podstawie proformy ( faktura proforma z numerem konta wysyłana jest na adres e-mail wskazany w zamówieniu),

 - płatność przelewem z odroczonym terminem 14 dni (ta forma płatności zarezerwowana jest dla jednostek administracji publicznej lub Klientów (użytkowników) naszych serwisów elektronicznych. 

UWAGA: Jeśli jesteś użytkownikiem naszych produktów elektronicznych i nie widzisz na swoim koncie płatności przelewowej ZGŁOŚ TO NAM.

 

Chcę zmienić sposób płatności lub dane adresowe

RozwińZwiń

Zamówienia naszych klientów realizujemy w trybie pilnym, dlatego wszelkiego rodzaju zmiany prosimy zgłaszać jak najszybciej.
W przypadku takich zmian do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta. KONTAKT DO NAS

Dane do wysyłki możecie Państwo zmienić również po przekazaniu paczki do wysyłki.
Firmy kurierskie udostępniają taką możliwość. Informacje o terminie dostawy otrzymujecie Państwo drogą SMS-ową. W treści tego komunikatu jest możliwość zmiany adresu dostawy.

 

Otrzymałem/am kupon rabatowy. Jak mogę go wykorzystać?

RozwińZwiń

Kupon rabatowy można wykorzystać podczas zakupów w naszym sklepie.
W tym celu prosimy o wpisanie kuponu na pierwszym kroku w koszyku w polu KORZYSTAM Z HASŁA LUB KUPONU.
Po wpisaniu kuponu prosimy o zatwierdzenie kuponu poprzez DODAJ.

Każdy kolejny kupon wpisujecie Państwo oddzielnie za każdym razem potwierdzając go poprzez DODAJ

Nasze kupony obowiązują wyłącznie na książki wydawnictwa Wolters Kluwer.
Na karcie każdej publikacji zamieszczamy nazwę wydawnictwa.

UWAGA: Wraz z kuponem przekazujemy zasady wykorzystania kuponów. Nie wszystkie nasze kupony można łączyć ze sobą.

 

Zapisałem/am się na newsletter. Dlaczego nie otrzymałam kuponu rabatowego?

RozwińZwiń

Kupon wysyłamy w ciągu 60 minut.

Warunkiem otrzymania kuponu jest potwierdzenie zapisania się na newsletter. Taką prośbę wysyłamy do Państwa drogą e-mailową.

Zanim zgłosicie Państwo problem prosimy o sprawdzenie czy Państwa kupon nie został odnotowany w skrzynce zawierającej SPAM. 

Kupon rabatowy można otrzymać  tylko raz. 

W razie dalszych trudności jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem  Pl-obsluga.profinfo@wolterskluwer.com

Odpowiedzi udzielimy w możliwie szybkim terminie.

 

Rezygnuję z zamówienia. Jak to mogę zrobić?

RozwińZwiń

Rezygnację możemy przyjąć do czasu przekazania Państwa zamówienia do wysyłki.
Zgłoszenie o rezygnacji prosimy przesyłać w trybie pilnym do naszego Działu Obsługi Klienta

Pl-obsluga.profinfo@wolterskluwer.com

 

Kupiłem/am książkę z materiałami on-line. Jak mogę pobrać te materiały?

RozwińZwiń

Materiały możecie Państwo pobrać samodzielnie. W książce zamieszczamy kod do pobrania materiałów dodatkowych. Taki kod znajdziecie Państwo na wewnętrznej stronie okładki.

Razem z kodem zamieszczamy nazwę strony do logowania. Prosimy postępować zgodnie z instrukcją.

Jeśli Państwo nie otrzymaliście kodu lub został on uszkodzony, prześlemy nowy kod. Do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta obsluga.klienta@wolterskluwer.pl

 

Mieszkam za granicą. Jak mogę złożyć zamówienie w Państwa sklepie?

RozwińZwiń

Takie zamówienia prosimy składać drogą e-mailową na adres handel@wolterskluwer.pl
Poza granicę Polski wysyłamy tylko i wyłącznie książki wydawnictwa Wolters Kluwer.
Na karcie każdej publikacji zamieszczamy informację o wydawnictwie.

E-mail powinien zawierać:

  • dane adresowe,
  • wybrane publikacje,
  • walutę, w jakiej mamy wystawić fakturę.

Przygotujemy wycenę kosztów dostawy i prześlemy Państwu do akceptacji. Następnie przygotujemy fakturę proforma i prześlemy Państwu do opłacenia.
Po odnotowaniu płatności wyślemy książki.

Zachęcamy do wybierania wersji elektronicznych książek (e-booków). Dostarczamy je natychmiast po dokonaniu płatności.
Dzięki zakupom e-booków unikniecie Państwo kosztów przesyłki.

 

Zagubiłem fakturę. Jak mogę uzyskać duplikat?

RozwińZwiń

Do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta. KONTAKT DO NAS
Przygotujemy duplikat faktury i wyślemy na wskazany adres.

Jest również możliwość otrzymania skanu wystawionej faktury.

 

Kupiłem/am e-booki. Mam problem z ich pobraniem

RozwińZwiń

Prosimy o zgłoszenie komunikatu błędu, który otrzymujecie Państwo podczas próby pobrania e-booka. Sprawdzimy to i udzielimy odpowiedzi w możliwie szybkim terminie.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres Pl-obsluga.profinfo@wolterskluwer.com

 

Nie otrzymałem/am ebooków. Co mam zrobić?

RozwińZwiń

Termin przekazania ebooków zależy od wybranej formy płatności.
W przypadku płatności on-line e-booki otrzymujecie Państwo natychmiast po opłaceniu zamówienia.

W przypadku płatności poprzez fakturę proforma e-booki przekazujemy po odnotowaniu płatności na naszym koncie. 

E-booki zamieszczamy na Państwa koncie w księgarni. Zapraszamy do zalogowania się w naszej księgarni. 

Ebooki zamieszamy w polu:  Moja Strefa- Zamówione E-booki 

W przypadku innych błędów przy pobieraniu e-booków do dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta.

KONTAKT DO NAS

 

Jak mam czytać zakupione e-booki ?

RozwińZwiń

Aby korzystać z ebooka musisz mieć zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików elektronicznych (np. bezpłatny Adobe Reader, Adobe Digital Edition, ePub Reader) lub aplikację na urządzeniu mobilnym (np. Adobe Reader [Android, iPhone/iPad], PocketBook Reader [Android, iPhone/iPad]). 

Zachęcamy jednak do czytania i przeglądania naszych ebooków (pdf, epub) poprzez bezpłatną aplikację Smarteca.  

SMARTECA to bezpłatna aplikacja na tablety (iOS, Android, desktop/komputer i laptop z systemem operacyjnym windows), której zadaniem jest ułatwienie Użytkownikowi przeglądania i czytania e-booków oraz e-czasopism. Pobranie aplikacji z App Store i Google Play, a także jej użytkowanie jest bezpłatne. Wszystkie zakupione e-booki w księgarni profinfo.pl dostępne są w aplikacji Smarteca. 

  • Jak najszybciej przejść do Smarteca?
    Smarteca jest dostępna pod adresem smarteca.wolterskluwer.pl. Dla większej wygody i łatwego dostępu do Smarteca możesz dodać ją do swojego pulpitu. Na komputerze wystarczy zmniejszyć rozmiar okna przeglądarki, aby zobaczyć pulpit. Wybierz adres URL Smarteca i przeciągnij go na swój pulpit. Jeśli masz dostęp przez tablet lub telefon, w odpowiedniej przeglądarce kliknij przycisk akcji, który oferuje opcję "Dodaj do ekranu głównego". Możesz również ściągnąć sobie aplikacje Smarteca z iTunes lub GooglePlay.
     
  • Czy mogę używać mojej Smarteca na kilku urządzeniach jednocześnie?
    Tak, bez limitu dostępu na kilku urządzeniach z tym samym loginem i hasłem. Kiedy nabywasz produkt, Smarteca hostuje go w chmurze, co pozwala Ci czytać lub pracować na różnych urządzeniach. Smarteca synchronizuje Twoje notatki, zakładki itd. automatycznie jak tylko jesteś w trybie online. Gdy przechodzisz do pracy w trybie offline, należy pamiętać tylko o pobraniu interesujących Cię publikacji do czytania w trybie offline.
     
  • Nie mogę zalogować się do czytnika?
    Każdy, kto posiada konto w serwisie logowania Wolters Kluwer Polska otrzymuje dostęp również do Smarteca. Jeśli nie możesz się zalogować sprawdź najpierw czy poprawnie wpisałeś nazwę użytkownika i hasło. Jeśli nadal masz problem skontaktuj się z naszą obsługą Klienta.
     
  • Czy mogę przesłać fragment tekstu e-mailem?
    W Smarteca nie ma opcji umożliwiającej przesyłanie fragmentów zakupionych publikacji e-mailem.
     
  • Czy urządzenie musi być połączone do Internetu?
    Aby korzystać ze Smarteca możesz być online lub offline. Gdy musisz pracować bez połączenia, musisz najpierw pobrać publikację na urządzenie, z którego będziesz korzystać. Publikacja zostanie zapisana w sekcji trybu offline Smarteca. Przy następnym połączeniu z Internetem wszystkie Twoje notatki, zakładki itp., wprowadzone w trybie offline zostaną automatycznie zsynchronizowane.
     

 

Jak zwrócić publikacje bez ponoszenia kosztów za przesyłkę?

RozwińZwiń

Przygotowaliśmy dla Państwa możliwość dokonania zwrotu bez ponoszenia kosztów za przesyłkę.
Zwrotu można dokonać przez InPOST. Poniżej instrukcja, zgodnie z którą prosimy postępować.

  1. Wypełnij formularz na stronie: https://szybkiezwroty.pl/profinfo
  2. Poczekaj na potwierdzenie.
  3. Odbierz kod nadania - wysłany zostanie SMSem/email-em.
  4. Nadaj w paczkomacie zwrotnie nadaną przesyłkę.

Ważne informacje:

  • Zwrotu można dokonać pod warunkiem, że zakup miał miejsce w sklepie internetowym profinfo.pl (w każdym innym przypadku Klient nie otrzyma zwrotu pieniędzy, faktury korygującej, a paczkę będzie musiał odebrać osobiście).
  • Klient musi posiadać numer zamówienia lub nr faktury VAT.

 

Jak mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?

RozwińZwiń

Status realizacji zamówienia można sprawdzić samodzielnie. Wystarczy wpisać numer zamówienia pod poniższym linkiem :

https://www.profinfo.pl/status-zamowienia

Co oznaczają poszczególne statusy:

Status: Złożenie zamówienia

Twoje zamówienie będzie realizowane zgodnie z informacją zamieszczoną w potwierdzeniu zamówienia. Takie potwierdzenie otrzymujesz od nas drogą e-mailową ciągu kliku minut po złożeniu zamówienia. Sprawdź.

Status: Oczekiwanie na płatność

Nie odnotowaliśmy jeszcze wpłaty do Twojego zamówienia. Płatność możesz kontynuować poprzez unikalny link, który wysyłamy w treści potwierdzenia zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia otrzymujesz od nas drogą e-mailową w ciągu kliku minut po złożeniu zamówienia. Sprawdź.

W przypadku chęci zmiany formy płatności prosimy o zgłoszenie na adres e-mail: PL-Platnosci@wolterskluwer.com

Status: Oczekiwanie na przedpłatę

Wysłaliśmy do Ciebie numer konta do opłacenia zamówienia. Do chwili obecnej nie odnotowaliśmy wpłaty. Zamówienia opłacone realizowane są maksymalnie w ciągu 1-2 dni od chwili odnotowania płatności.

Jeśli nie otrzymałeś numeru konta zgłoś to do nas: obsluga.profinfo@wolterskluwer.pl

Status: W realizacji

Otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z terminem zamieszczonym w potwierdzeniu zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia otrzymujesz od nas drogą e-mailową w ciągu kliku minut po złożeniu zamówienia. Sprawdź.

Status: Gotowe do wysłania.

Twoje zamówienie zostało przygotowane do wysyłki. W ciągu najbliżej doby otrzymasz numer nadania przesyłki.

Status: Wysłano paczkę

Twoje zamówienie jest już w drodze. Na Twoją skrzynkę e-mailową wysłaliśmy informację z nazwą firmy kurierskiej i numerem nadania przesyłki. Sprawdź.

Status przesyłki można śledzić na stronach poszczególnych dostawców.

Status: Anulowane

Twoje zamówienie zostało anulowane. Jeśli zaszła pomyłka lub zdecydowałeś/aś się na realizację zamówienia – zgłoś to nam:  obsluga.profinfo@wolterskluwer.pl

 

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

RozwińZwiń

Zamówienie można złożyć telefonicznie. Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu:

22 535-80-72

 

 

Otrzymałem towar wadliwy / inny niż zamawiałem, co mam teraz zrobić?

RozwińZwiń

Każdy, kto dokonał zakupów w naszym sklepie, ma prawo do reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zgłosić reklamację należy skontaktować się z nami pod adresem mailowym:

obsluga.klienta@wolterskluwer.pl

 

Czy wystawiacie faktury VAT?

Do każdego zamówienia, bez wyjątku, wystawiamy faktury VAT.

Pozostańmy w kontakcie

Media społecznościowe

Dołącz do nas

YouTube twitter  Linkedin  facebook  instagram 

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę