Facebook

profinfo_rabat_20_procent_na_nowosci_SPRING-5937_1920x60.jpg [47.40 KB]

Bestseller
Nowość
Promocja!
Zapowiedź

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Stan prawny: 1.05.2008 r.
Wydanie: 1
Liczba stron: 396
Więcej informacji
Monografia jest adresowana do studentów, doktorantów oraz przedstawicieli doktryny prawa cywilnego. Z racji powołania oraz omówienia bogatego orzecznictwa zarówno krajowego, jak i zagranicznego pozycja ta będzie przydatna także dla osób... Pełny opis
Monografia jest adresowana do studentów, doktorantów oraz przedstawicieli doktryny prawa cywilnego. Z racji powołania oraz omówienia bogatego orzecznictwa zarówno krajowego, jak i zagranicznego pozycja ta będzie przydatna także dla osób zajmujących się problematyką reklamy oraz prasy. Mniej
-0%

Prawo do wizerunku i jego komercjalizacja

Prawo do wizerunku i jego komercjalizacja

Monografia jest adresowana do studentów, doktorantów oraz przedstawicieli doktryny prawa cywilnego. Z racji powołania oraz omówienia bogatego orzecznictwa zarówno krajowego, jak i zagranicznego pozycja ta będzie przydatna także dla osób... Pełny opis
Monografia jest adresowana do studentów, doktorantów oraz przedstawicieli doktryny prawa cywilnego. Z racji powołania oraz omówienia bogatego orzecznictwa zarówno krajowego, jak i zagranicznego pozycja ta będzie przydatna także dla osób zajmujących się problematyką reklamy oraz prasy. Mniej
Stan prawny: 1.05.2008 r.
Wydanie: 1
Liczba stron: 396
Więcej informacji

Opis publikacji

Stan prawny na 1.05.2008 r.

Niniejsza monografia stanowi próbę całościowego omówienia zarówno problematyki wizerunku jako przedmiotu ochrony, jak i zagadnienia jego komercjalizacji. Autorka w sposób usystematyzowany przedstawiła zjawisko nabierania przez dobra osobiste wartości majątkowej, a także konsekwencje tego procesu. W związku z tym, że tradycyjnie dobra osobiste są definiowane jako niemajątkowe indywidualne wartości związane z życiem wewnętrznym jednostki ludzkiej, konieczne było podjęcie próby redefinicji dóbr osobistych jako przedmiotu ochrony w celu adaptacji dotychczasowych tez i mechanizmów dotyczących dóbr osobistych w klasycznym znaczeniu do ich postaci skomercjalizowanej. Aby przedstawić szersze spektrum zjawiska, analizie prawnoporównawczej poddano zarówno doktrynę, jak i orzecznictwo dotyczące wizerunku komercyjnego w wybranych porządkach prawnych. Pozwoliło to odwoływać się do stanowisk już wypracowanych w celu po...

Stan prawny na 1.05.2008 r.

Niniejsza monografia stanowi próbę całościowego omówienia zarówno problematyki wizerunku jako przedmiotu ochrony, jak i zagadnienia jego komercjalizacji. Autorka w sposób usystematyzowany przedstawiła zjawisko nabierania przez dobra osobiste wartości majątkowej, a także konsekwencje tego procesu. W związku z tym, że tradycyjnie dobra osobiste są definiowane jako niemajątkowe indywidualne wartości związane z życiem wewnętrznym jednostki ludzkiej, konieczne było podjęcie próby redefinicji dóbr osobistych jako przedmiotu ochrony w celu adaptacji dotychczasowych tez i mechanizmów dotyczących dóbr osobistych w klasycznym znaczeniu do ich postaci skomercjalizowanej. Aby przedstawić szersze spektrum zjawiska, analizie prawnoporównawczej poddano zarówno doktrynę, jak i orzecznictwo dotyczące wizerunku komercyjnego w wybranych porządkach prawnych. Pozwoliło to odwoływać się do stanowisk już wypracowanych w celu poszukiwania odpowiedzi na pytanie o ujęcie dóbr osobistych mających wymierną wartość majątkową, ich specyfikę odróżniającą je od dóbr osobistych "klasycznych", miejsce w porządku prawnym oraz ochronę.

Monografia jest adresowana do studentów, doktorantów oraz przedstawicieli doktryny prawa cywilnego. Z racji powołania oraz omówienia bogatego orzecznictwa zarówno krajowego, jak i zagranicznego pozycja ta będzie przydatna także dla osób zajmujących się problematyką reklamy oraz prasy.

Zobacz spis treści
Rozwiń opis Zwiń opis

Informacje

Rok publikacji: 2009
Wydanie: 1
Liczba stron: 396
Seria: Monografie
Okładka: miękka
Format: A5 (148 × 210 mm)
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 978-83-7601-460-9
Kod towaru: KAM-1069 W01Z01

Spis treści

Rozwiń spis treści Zwiń spis treści

Autorzy

Justyna Balcarczyk - doktor nauk prawnych; radca prawny; adiunkt w Zakładzie Prawa Cywilnego i Prawa Międzynarodowego Prywatnego na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego; w 2005 r. uzyskała tytuł LL.M. z zakresu prawa amerykańskiego nadany przez The Catholic University of America w Waszyngtonie; stypendystka fundacji Fulbrighta (IIT Chicago-Kent College of Law) oraz Instytutu Maxa Plancka w Hamburgu; autorka publikacji z dziedziny prawa cywilnego, w szczególności dotyczących problematyki dóbr osobistych, prawa prasowego oraz prawa autorskiego, a także prawa prywatnego międzynarodowego.

Opinie

Brak opinii o tym produkcie.
Kup tę książkę w wersji Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
{{ variants[options].name }} {{ prices.brutto }} zł {{ prices.promotion_brutto }} zł
{{ variant.name }} -{{ variant.discount }}% {{ variant.price_brutto }} zł {{ variant.price_promotion_brutto }} zł
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Ostatnio oglądane produkty

Produkty z tej samej kategorii

Inne publikacje autora

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę