znaleziono 337

filtracja wyników  prezentacja wyników
zwiń
Aby włączyć/wyłączyć filtrację naciskaj przyciski filtrów pokaż wszystkie pokaż wszystkie
Typ prezentacji wyników

Marketing i PR

Kategoria Marketing i PR to seria publikacji dotyczących tworzenia profesjonalnych strategii marketingowych, narzędzi, jakie można wykorzystać do realizacji działań i sposobów kształtowania wizerunku. W opracowaniach uwzględniono również aspekty prawne związane z marketingiem i PR-em. Publikacje z zakresu marketingu i PR
Wśród publikacji znaleźć można m.in. Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty, Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw czy też Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem. Opracowania poruszają takie kwestie jak podstawowe pojęcia, funkcje, zasady etyczne, cele PR-u, sposoby skutecznego prowadzenia działań marketingowych w firmie i dbania o jej dobry wizerunek czy też wieloaspektowe uwarunkowania realizacji komunikacji marketingowej.
Publikacje są adresowane do przedsiębiorców, menadżerów oraz właścicieli i pracowników agencji marketingowych i PR-owych. Publikacje będą również przydatne dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych oraz pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami marketingu i PR-u.