Zarządzanie personelem
Digital HR. Czy AI to nasza przyszłość? [PRZEDSPRZEDAŻ]
Publikacja wyjaśnia, jak przygotować organizację do procesu digitalizacji HR. Przedstawia koncepcję tworzenia łańcucha wartości, budowania strategii digitalizacji oraz proces transformacji funkcji HR.
Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista
W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Czytelnik znajdzie tu zarówno merytoryczne podstawy zarządzania kompetencjami, jak i konkretne narzędzia oraz najlepsze praktyki wdrożeniowe.
Tylko 19 egz. -20% Ludzie - nie zasoby. Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania
Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto dostrzega mnogość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy – potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i skutecznych metod komunikowania.
HR Business Partner. Koncepcja i praktyka
Autor prezentuje studia przypadków oraz najlepsze praktyki z polskiego rynku, które mogą być pomocne w wykorzystaniu i wdrożeniu przedstawianych w książce rozwiązań.
Karty pracy DISC. Ćwiczenia z budowania relacji w życiu zawodowym i osobistym
Założenia i zastosowanie modelu DISC w praktyce + ćwiczenia dotyczące poprawy relacji w biznesie i życiu prywatnym.
-12 % Kadry i płace 2024 – obowiązki pracodawców, rozliczanie świadczeń pracowniczych, dokumentacja kadrowa, podatkowa i ZUS
Rozliczenia wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców w 2024 r.
- komentarze, przykłady, interpretacje ważne dla każdego pracodawcy
Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach
W książce omówiono kluczowe aspekty procesu naboru kandydatów do organizacji.
Praca zdalna i hybrydowa. Aspekty organizacyjne i prawne
-30 % HR compliance. Skuteczne wykrywanie nadużyć i zachowań niepożądanych
HR compliance jest to system działań pracodawcy i jego upoważnionych przedstawicieli lub struktur stworzony w celu kontroli przestrzegania prawa. Dotyczy obszarów związanych z pracownikami, w których członkowie organizacji mogą być zarówno sprawcami, jak i ofiarami naruszeń.
Job Crafting. Nowa metoda budowania zaangażowania i poczucia sensu pracy
Job crafting jest metodą zwiększania zaangażowania pracowników i wspierania ich w budowaniu poczucia sensu pracy. Polega na dokonywaniu przez nich fizycznych oraz poznawczych zmian w sposobie wykonywania pracy, stosunku do niej lub w relacjach ze współpracownikami.
Total Rewards w praktyce. Nowoczesne podejście do polityki wynagrodzeń
Total Rewards to system wynagradzania pracowników i wspierania ich dobrostanu w taki sposób, aby zapewnić ich jak największe zaangażowanie i efektywność. W jego skład wchodzą zarówno pensje czy premie, jak i świadczenia i działania pozapłacowe, takie jak ścieżki kariery, awanse, szkolenia, benefity, programy wellbeingowe, elastyczne formy pracy.
Systemy wynagradzania i premiowania. Modyfikacje w warunkach zmian
W publikacji w praktyczny sposób opisano, jak optymalnie zmodyfikować systemy wynagradzania pracowników, aby dostosować je do obecnej sytuacji kryzysowej.
Szkolenia pracowników w sytuacji kryzysowej związanej z COVID-19
Praktyczne informacje, jak zoptymalizować, zmodyfikować i utrzymać system szkoleń w kryzysowej sytuacji związanej z COVID-19.
Zarządzanie ludźmi i pracą w sytuacji kryzysowej związanej z COVID-19
Publikacja porusza wszelkie kwestie związane z zarządzaniem kadrami w sytuacji kryzysowej, jaką jest obecnie epidemia koronawirusa.
-20 % Pracownicze Plany Kapitałowe. Poradnik dla pracodawców
Autorka wyjaśnia m.in. czym są PPK i jakie są etapy ich wdrożenia w Polsce oraz jakie korzyści może osiągnąć pracodawca będący uczestnikiem programu.
-50 % MERITUM HR
Profesjonalny i kompleksowy poradnik z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
-12 % Wdrożenie RODO w małych i średnich organizacjach. Praktyczny poradnik (z suplementem elektronicznym)
-20 % Zarządzanie czasem w pigułce. Jak planować, żeby nie zwariować
-20 % Zarządzanie czasem. Jak w krótkim czasie osiągnąć więcej, lepiej zarabiać i bardziej cieszyć się życiem
-25 % Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
-20 % RODO w 15 krokach. Praktyczny poradnik dla przedsiębiorców
-12 % Wdrożenie RODO w małych i średnich organizacjach. Praktyczny poradnik (z suplementem elektronicznym)
-20 % Zarządzanie czasem pracy przez menedżerów. Planowanie i rozliczanie czasu pracy zespołu
Świadectwo pracy na nowych zasadach oraz inne zmiany w prawie pracy w 2017 r.
W publikacji w sposób przystępny i obrazowy omówiono nowe zasady wystawiania świadectwa pracy.
-20 % Elastyczne zarządzanie czasem
Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Publikacja pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty.
-20 % Kształtowanie nowoczesnych systemów ocen pracowników
W publikacji kompleksowo omówiono zagadnienia, z którymi należy się zapoznać przed wprowadzeniem systemu ocen sprzyjającego otwartej polityce informacyjnej i wzmacniającego motywację pracowników.
Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty
Publikacja pokazuje, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching.
-20 % Kultura organizacyjna - diagnoza i zmiana. Model wartości konkurujących
Publikacja przedstawia skuteczne narzędzia, z których mogą korzystać liderzy i menedżerowie, by określić kulturę kierowanych przez siebie jednostek i przeprowadzić jej zmianę.
Badania lekarskie pracowników - nowe zasady od 1 kwietnia 2015 r.
Książka ma formę przystępnego, praktycznego poradnika, w którym w sposób kompleksowy i przystępny zostały omówione przepisy dotyczące profilaktycznych badań lekarskich pracowników.
Książki z zakresu zarządzania personelem
Kategoria Zarządzaniem personelem zawiera publikacje i opracowania, których zakres tematyczny dotyczy kwestii związanych z umiejętnym i efektywnym kierowaniem pracownikami. Dostępna literatura porusza zarówno aspekty teoretyczne zarządzania personelem, jak i omawia konkretne przypadki.
Publikacje z zakresu zarządzania personelem
Wśród dostępnych publikacji znaleźć można takie opracowania jak
- Prawo pracy dla menedżerów,
- Mentoring. Teoria, praktyka, studia przypadków,
- Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy
- Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa i osobista.
Opracowania omawiają m.in. aspekty związane z motywowaniem podwładnych, najważniejsze zagadnienia dotyczące badania kompetencji zawodowych i sposobów ich rozwijania, a także prezentują współczesne definicje, rodzaje i formy monitoringu czy też procedury rekrutacji pracownika do pracy. Publikacje są adresowane przede wszystkim do osób zarządzających przedsiębiorstwem, menedżerów, mentorów, coachów, a także studentów zarządzania. Opracowania mogą również znaleźć adresatów wśród sędziów, adwokatów oraz radców prawnych.