Marketing i zarządzanie w ochronie zdrowia
-40 % PAKIET: Dokumentacja gabinetu lekarza POZ. Wzory pism, komentarz i orzecznictwo + Koordynowana opieka zdrowotna w praktyce. Od POZ – do POZ +
Pakiet publikacji dla POZ:
- procedury
- wzory dokumentów
- wdrożenie koordynowanej opieki zdrowotnej
Profesjonalne zarządzanie kadrami w podmiotach leczniczych
Publikacja przeznaczona jest dla menedżerów ochrony zdrowia, pracowników odpowiedzialnych za organizację pracy oraz osób zajmujących się problematyką zarządzania personelem, rozwoju i oceny kadr.
Wypalenie zawodowe pracowników medycznych
Zarządzanie podmiotem leczniczym
-20 % Prawo i psychologia w ochronie zdrowia
Książki z zakresu marketingu i zarządzania w ochronie zdrowia
Zarządzanie i marketing w ochronie zdrowia to dyscypliny łączone często w jeden kierunek na uczelniach wyższych. Jego absolwenci zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu oraz zarządzania placówkami opieki zdrowotnej.
Skuteczne zarządzanie placówkami opieki zdrowotnej wymaga profesjonalnie przygotowanej kadry menedżerskiej posiadającej dużą wiedzę z zakresu funkcjonowania jednostek służby zdrowia oraz właściwych sposobów przeprowadzania ich restrukturyzacji i przekształceń. Specjaliści z tej dziedziny zajmują się także wdrażaniem określonych norm jakości, odpowiednim zarządzaniem personelem placówek medycznych oraz analizowaniem potrzeb rynku i wyciąganiem wniosków z poczynionych obserwacji.
W zakres marketingu i zarządzania w ochronie zdrowia wchodzi m. in. etyka w jednostkach zdrowia, gospodarka lekami, marketing usług medycznych, prawo pracy, Public Relations w ochronie zdrowia, sporządzanie biznesplanów dla zakładów opieki zdrowotnej, a także nadzór sanitarno – epidemiologiczny i zarządzanie bezpieczeństwem pacjenta.