Facebook
Bestseller
Nowość
Promocja!
Zapowiedź

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Wydanie: 1
Liczba stron: 236
Więcej informacji

Kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym.

-0%

Marketing w szkolnictwie.

Marketing w szkolnictwie.

Kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym.

Opis publikacji

Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie, doświadczenie w tym zakresie polskich i zagranicznych szkół wszystkich szczebli (także wyższych uczelni) oraz przykłady mogące pomóc w wykorzystaniu marketingowych metod, pomysłów i rozwiązań w placówkach edukacyjnych.
W książce zostały omówione między innymi następujące zagadnienia:

  • specyfika marketingowej koncepcji zarządzania w organizacjach niekomercyjnych
  • metody analizy mikro- i makrootoczenia oraz potencjału szkół
  • zastosowanie instrumentów marketingowych w szkolnictwie
  • prowadzenie badań marketingowych w placówkach edukacyjnych
  • sposoby pozyskiwania przez placówki edukacyjne środków pozabudżetowych

    Publikacja jest adresowana do osób zarządzających szkołami wszystkich szczebli i pra...

Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie, doświadczenie w tym zakresie polskich i zagranicznych szkół wszystkich szczebli (także wyższych uczelni) oraz przykłady mogące pomóc w wykorzystaniu marketingowych metod, pomysłów i rozwiązań w placówkach edukacyjnych.
W książce zostały omówione między innymi następujące zagadnienia:

  • specyfika marketingowej koncepcji zarządzania w organizacjach niekomercyjnych
  • metody analizy mikro- i makrootoczenia oraz potencjału szkół
  • zastosowanie instrumentów marketingowych w szkolnictwie
  • prowadzenie badań marketingowych w placówkach edukacyjnych
  • sposoby pozyskiwania przez placówki edukacyjne środków pozabudżetowych

    Publikacja jest adresowana do osób zarządzających szkołami wszystkich szczebli i pracowników oświaty. Przydatne informacje znajdą w niej również osoby zainteresowane marketingiem w organizacjach non-profit i problemami szkolnictwa.

    Książka dostępna także w wersji elektronicznej. Kliknij i sprawdź --->

    Autor: Hanna Hall

    Słowa kluczowe:
    marketing instytucji niekomercyjnych
    badania marketingowe w placówkach edukacyjnych
    promocja szkoły
    usługa edukacyjna

Zobacz spis treści
Rozwiń opis Zwiń opis

Informacje

Rok publikacji: 2007
Wydanie: 1
Liczba stron: 236
Seria: Poradniki ABC
Rodzaj: Poradnik
Okładka: miękka
Format: A5 (148 × 210 mm)
Towar w kategorii: Biznes i zarządzanie', ' Marketing i PR, Oświata, Prawo w oświacie, Zarządzanie w oświacie
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 83-7416-756-4
Kod towaru: ABC-0435 W01Z01

Spis treści

Rozwiń spis treści Zwiń spis treści

Autorzy

Hanna Hall - doktor nauk ekonomicznych, Adiunkt Katedry Marketingu Politechniki Rzeszowskiej. Specjalizuje się w problematyce marketingu organizacji niekomercyjnych oraz projektowania i realizacji badań marketingowych. Jest autorką kilkudziesięciu artykułów z tego zakresu.

Tematyka, tagi

Opinie

Daniel Niezweryfikowany zakup
Szkołę jak każdą inną „firmę” można, a nawet trzeba traktować w relacjach sprzedawca-kupujący. Rozdziały: Analiza zachowań klientów szkoły, Pozycjonowanie szkoły, Usługa edukacyjna - specyfika, struktura, jakość to udowadniają. Polecam.
Kup tę książkę w wersji Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
{{ variants[options].name }} {{ prices.brutto }} zł {{ prices.promotion_brutto }} zł
{{ variant.name }} -{{ variant.discount }}% {{ variant.price_brutto }} zł {{ variant.price_promotion_brutto }} zł
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Ostatnio oglądane produkty

Produkty z tej samej kategorii

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę