Facebook

profinfo_rabat_20_procent_na_nowosci_SPRING-5937_1920x60.jpg [47.40 KB]

Bestseller
Nowość
Promocja!
Zapowiedź

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Wydanie: 1
Liczba stron: 336
Więcej informacji
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym,ze względu na relację personel... Pełny opis
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. Mniej
-0%

Jakość i marketing usług medycznych

Jakość i marketing usług medycznych

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym,ze względu na relację personel... Pełny opis
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. Mniej

Opis publikacji

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym,ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.

W publikacji zaprezentowano:

  • sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru
  • zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej
  • specyfikę relacji lekarz-pacjent
  • wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy
  • Adresaci:

    Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie za...

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.

W publikacji zaprezentowano:

  • sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru
  • zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej
  • specyfikę relacji lekarz-pacjent
  • wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy
  • Adresaci:

    Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.

    Recenzje:

    "Książka [...] burzy stereotypy dotyczące marketingu w przypadku usług profesjonalnych. Lekarze (a także prawnicy) ciągle kojarzą marketing przede wszystkim z promocją, a właściwie jedną z jej form - reklamą [...]."
    więcej w zakładce Recenzje:

Zobacz spis treści
Rozwiń opis Zwiń opis

Informacje

Rok publikacji: 2008
Wydanie: 1
Liczba stron: 336
Seria: Poradniki ABC
Rodzaj: Poradnik
Okładka: miękka
Format: A5 (148 × 210 mm)
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 978-83-7601-209-4
Kod towaru: ABC-0466 W01Z01

Spis treści

Rozwiń spis treści Zwiń spis treści

Autorzy

Dr Katarzyna Krot - jest pracownikiem Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz autorką licznych publikacji z zakresu zarządzania i marketingu w placówkach opieki zdrowotnej. Swoje zainteresowania naukowe poszerza uczestnicząc w wielu projektach konsultingowych.

Tematyka, tagi

Opinie

Brak opinii o tym produkcie.
Kup tę książkę w wersji Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
{{ variants[options].name }} {{ prices.brutto }} zł {{ prices.promotion_brutto }} zł
{{ variant.name }} -{{ variant.discount }}% {{ variant.price_brutto }} zł {{ variant.price_promotion_brutto }} zł
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Ostatnio oglądane produkty

Produkty z tej samej kategorii

Inne publikacje autora

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę