Facebook

profinfo_rabat_20_procent_na_nowosci_SPRING-5937_1920x60.jpg [47.40 KB]

Bestseller
Nowość
Promocja!
Zapowiedź

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Wydanie: 3
Liczba stron: 416
Więcej informacji

Publikacja pokazuje, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching.

-50%

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty

Publikacja pokazuje, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching.

Opis publikacji

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.

Książka składa się z czterech części: Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli. Udzielono w niej odpowiedzi na następujące pytania:

    • Jak lepiej radzić sobie z codziennymi zadaniami?
    • Jak skuteczniej pracować z ludźmi?
    • ...

Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.

Książka składa się z czterech części: Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli. Udzielono w niej odpowiedzi na następujące pytania:

    • Jak lepiej radzić sobie z codziennymi zadaniami?
    • Jak skuteczniej pracować z ludźmi?
    • Jak uczynić pracowników współodpowiedzialnymi za pomyślność firmy?
    • Jak wykorzystać ich talenty i wiedzę oraz skłonić do rozwoju?
    • Jak pozwolić pracownikom na więcej autonomii, nie tracąc przy tym kontroli ani autorytetu?
    • Dlaczego coaching jest obecnie tak popularny?
    • W czym pomaga postawa menedżera-coacha?
    • Co można zyskać, ucząc się coachingu?
    • Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności i satysfakcji z pracy.



Zobacz spis treści
Rozwiń opis Zwiń opis

Fragment dla Ciebie

Nie możesz się zdecydować? Przeczytaj fragment publikacji!
Przeczytaj fragment

Informacje

Rok publikacji: 2015
Wydanie: 3
Liczba stron: 416
Seria: HR
Rodzaj: Poradnik
Okładka:
Format: B5
Towar w kategorii: Biznes i zarządzanie', ' Zarządzanie, HR Kadry, Zarządzanie personelem
Wersja publikacji: Książka papier + Smarteca (App) + Ebook
ISBN: pdf 978-83-264-9696-7, 978-83-264-9480-2
Kod towaru: EBO-0701 W03P01, OFE-0509 W03Z01

Spis treści

Rozwiń spis treści Zwiń spis treści

Autorzy

Wiesław Porosło, z wykształcenia inżynier elektronik auTomatyk, absolwent krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej. Karierę zawodową zaczynał jako technokrata, obecnie jest raczej humanistą. Ze studiów pozostała mu do dziś fascynacja teorią systemów i myśleniem systemowym, przy czym obecnie w centrum jego zainteresowań znajduje się człowiek i wszystko, co wpływa na jego funkcjonowanie. W latach 90. pracował w branży telekomunikacyjnej. Był aktywnym propagatorem nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych, w tym idei powszechnego dostępu do Internetu, w tamtych latach przyjmowanej z niedowierzaniem, m.in. podczas Krajowych Sympozjów Telekomunikacji. Ma wieloletnie doświadczenia menedżerskie oraz biznesowe, dzięki którym odkrył pasję do pracy z ludźmi. Od 7 lat zajmuje się prowadzeniem szkoleń biznesowych oraz coachingiem. Ukończył Szkołę Trenerów i Konsultantów Zarządzania w Krakowie, The Art & Science of Coaching Erickson College w Krakowie, szkolenia w The Coaching Academy w Londynie oraz Trri Levine’s Online Coaching U. Od 2003 roku jest członkiem International Association of Coaching. Jest współzałożycielem i prezesem firmy szkoleniowej Pro Optima, która specjalizuje się we wspieraniu firm wdrażających strategię wyróżniania się i budowania lojalności klientów poprzez doskonalenie ich kultury kontaktu z klientami. Będąc pragmatykiem, specjalizuje się w zastosowaniu myślenia systemowego w pracy menedżerów i doskonaleniu ich kompetencji zarządczych. Prowadzi szkolenia z zakresu coachingu menedżerskiego, coachingu grupowego, przywództwa, budowania zespołów, grupowego rozwiązywania problemów, rozwiJania postaw przedsiębiorczych oraz zarządzania doznaniami klientów i budowania strategii opartej na zarządzaniu doznaniami klientów. Prowadzi też warsztaty strategiczne oraz kompleksowe projekty dla firm wdrażających standard obsługi klienta lub zarządzanie doznaniami klientów. Od 2007 roku, wraz Olgą Rzycką, prowadzi w Krakowie szkolenia otwarte pod nazwą "Menedżer coachem" skierowane do menedżerów zainteresowanych praktycznym poznaniem coachingu oraz pragnących doskonalić swe kompetencje w tym zakresie. Jako coach wspiera menedżerów w rozwiJaniu coachingowego stylu zarządzania i zwiększaniu ich osobistej produktywności. Specjalizuje się zwłaszcza w zagadnieniu odnajdywania równowagi między pracą i życiem osobistym dla menedżerów w średnim wieku. Prowadzi coaching przedsiębiorczości dla osób stawiających na niezależność, zamierzających budować własny biznes. Ponadto, osobom ceniącym sprawność fizyczną, ruch na świeżym powietrzu i kontakt z przyrodą oferuje tzw. life coaching, nastawiony na wprowadzanie zdrowych zmian w codziennym życiu. Propagator aktywnego stylu życia i miłośnik gór. Były przewodnik tatrzański, obecnie maratończyk. Uprawia też kwalifikowaną turystykę wysokogórską. Kontakt: wieslaw.poroslo@prooptima.pl
Olga Rzycka, coach, trener, psycholog. Ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada międzynarodowy certyfikat International Coach Community ICC, jest także członkiem The International Association of Coaches. Swoje umiejętności zawodowe doskonaliła, uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach, m.in.: The Art and Science of Coaching (Erickson College International, ICF), ICC Business Coaching, ICC Coaching, The Horse Assisted Professional Development, Zaawansowane techniki coachingowe (ICC), Certyfikacja Insights, Szkoła Psychoterapii Psychodynamicznej, Szkoła Trenerów i Konsultantów Zarządzania, Szkoła Psychoterapii Krótkoterminowej. Jest właścicielem firmy Development Company (www.d4e.eu). Od długiego już czasu zgłębia tajniki szeroko rozumianego rozwoju osobistego i jego związku z osiąganiem celów. Od wielu lat jej zainteresowania zawodowe koncentrują się na wykorzystywaniu psychologii w organizacjach. Szczególnym uczuciem darzy coachingi, szkolenia i warsztaty, czyli to, co jest związane z rozwojem kadry menedżerskiej. Tworzy autorskie projekty rozwoju kadry menedżerskiej. Różnorodne doświadczenia sprawiły, że jest specjalistką w budowaniu i pogłębianiu relacji interpersonalnych. Pasja, zaangażowanie oraz poczucie osobistej odpowiedzialności towarzyszą jej w każdej dziedzinie życia. Skuteczna komunikacja pomaga jej w pracy zespołowej oraz efektywnym rozwiązywaniu trudnych sytuacji, zarówno grupowych, jak i indywidualnych. W pracy z ludźmi jest skupiona na efektywności i osiąganiu wyznaczonych celów, w połączeniu z potrzebami, wartościami i dbałością o relacje międzyludzkie. W życiu prywatnym jest żoną, córką, siostrą, przyjaciółką, koleżanką... Uwielbia snowboard, śnieg, szybkie samochody i poznawanie ludzi. Wolny czas spędza w samotności, czytając, jeżdżąc konno, malując. Lubi makaron pod każdą postacią i zieloną herbatę. Wartością dla niej w tym, co robi, jest rozwój, zmiana, doskonalenie, towarzyszenie ludziom. Jest ciekawa ludzi i świata, nie lubi rutyny i powtarzalności. Motta ważne na różnych etapach jej życia: W bezbarwnym życiu przeglądają się ludzie bez twarzy…, Pamiętaj, kim jesteś, Prawdziwa moc tkwi w tobie, Per aspera ad astra, Powtarzanie tej samej aktywności i oczekiwanie innego efektu końcowego jest oznaką szaleństwa, Słowa tworzą rzeczywistość, Przeszłości nie można zmienić - przyszłość można tworzyć, Impossible is nothing, Never stop exploring. Dlaczego jest coachem? PoniEważ wie, że to ma sens. Pracuje z kadrą menedżerską (executive) zatrudnioną w korporacjach, małych i średnich przedsiębiorstwach, instytucjach non profit, firmach rekrutacyjnych, szkoleniowych i doradczych. Zajmuje się także klientami indywidualnymi. Realizuje projekty rozwojowe dla kadr menedżerskich. Prowadzi coachingi indywidualne i zespołowe oraz uczy menedżerów, jak wdrażać coachingowy styl zarządzania. Kontakt: o.rzycka@d4e.eu

Opinie

Agnieszka Niezweryfikowany zakup
O coachingu mówi się coraz więcej, a coache pojawiają się jak grzyby po deszczu. Muszę przyznać od razu, że byłam sceptycznie nastawiona do całej tej idei. No ale że jestem menedżerką w firmie to dałam szanse tej książce. I nie żałuję, bo dużo mi wyjaśniła, ba, otworzyła oczy na wiele spraw.
Robert Niezweryfikowany zakup
Lekka książka o ważnych tematach. Metafora domu ułatwiła mi zrozumienie kwestii, które autorzy chcieli przekazać czytelniom. Opisana przez nich zmiana podejścia do zarządzania organizacją jest oczywista, trudna do realizacji, ale możliwa.
Kamil Niezweryfikowany zakup
Autorzy w ciekawy sposób opisali metody i sposoby na bycie dobrym menedżerem, jak ulepszyć relacje w organizacji. Książka jest rezultatem własnych ich doświadczeń pod kątem zarządzania i biznesu, czyli są to praktyczne, sprawdzone rady.
Kup tę książkę w wersji Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
{{ variants[options].name }} {{ prices.brutto }} zł {{ prices.promotion_brutto }} zł
{{ variant.name }} -{{ variant.discount }}% {{ variant.price_brutto }} zł {{ variant.price_promotion_brutto }} zł
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Ostatnio oglądane produkty

Produkty z tej samej kategorii

Inne publikacje autora

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę