Facebook
Bestseller
Nowość
Zapowiedź

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Wydanie: 2
Liczba stron: 240
Więcej informacji
-10%

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Opis publikacji

"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzając otwartość, choć nowy porządek świata tego wymaga.

Autorka książki Charlene Li pokazuje, jak wykorzystać moc mediów społecznych, by stać się otwartym i nie stracić przy tym kontroli nad wewnętrznymi i zewnętrznymi relacjami organizacji. Dowodzi, że firma nie powinna przystępować do nawiązywania otwartych relacji bez wypracowania jasnych wytycznych dotyczących jej obecności na forum społecznym, Potrzebne jest bowiem precyzyjne określenie oczekiwań w stosunku do tych nowych relacji oraz wprowadzenie nowych zasad komunikacji. Samo otwarcie się i pozwolenie, by sprawy toczyły się własnym torem grozi pogrążeniem się w chaosie. Otwartość wymaga większego - nie mniejszego - rygoru i wysiłku...

"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera się na kontroli i trudno jest zmienić dotychczasowy sposób funkcjonowania wprowadzając otwartość, choć nowy porządek świata tego wymaga.

Autorka książki Charlene Li pokazuje, jak wykorzystać moc mediów społecznych, by stać się otwartym i nie stracić przy tym kontroli nad wewnętrznymi i zewnętrznymi relacjami organizacji. Dowodzi, że firma nie powinna przystępować do nawiązywania otwartych relacji bez wypracowania jasnych wytycznych dotyczących jej obecności na forum społecznym, Potrzebne jest bowiem precyzyjne określenie oczekiwań w stosunku do tych nowych relacji oraz wprowadzenie nowych zasad komunikacji. Samo otwarcie się i pozwolenie, by sprawy toczyły się własnym torem grozi pogrążeniem się w chaosie. Otwartość wymaga większego - nie mniejszego - rygoru i wysiłku niż sprawowanie kontroli w tradycyjny sposób.

Opierając się na konkretnych przykładach z wielu krajów i różnych gałęzi przemysłu, autorka wskazuje, jak właściwie wprowadzić otwartość w relacjach zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, oraz omawia strategie i procedury służące osiągnięciu tego celu, które zostały pomyślnie wdrożone przez szereg organizacji.

"Żyjesz w przyjaźni z Facebookiem i Twitterem czy trzęsiesz się na myśl o nich? Niezależnie od Twoich odczuć, potrzebujesz nowych strategii przywódczych, by zrozumieć dzisiejszy świat opanowany przez media społeczne. Mądra] praktyczna i wciągająca książka Charlene Li pokazuje, jak sobie z tym poradzić"

Rosabeth Moss Kanter
profesor Harvard Business School
dyrektor Harvard Advanced Leadership lnitiative



Tytuł oryginału: Open Leadership. How social technology can transform the way you lead.

Zobacz spis treści
Rozwiń opis Zwiń opis

Fragment dla Ciebie

Nie możesz się zdecydować? Przeczytaj fragment publikacji!
Przeczytaj fragment

Informacje

Rok publikacji: 2013
Wydanie: 2
Liczba stron: 240
Okładka: miękka
Format: B5 (176 x 250 mm)
Towar w kategorii: Biznes i zarządzanie', ' Marketing i PR, Zarządzanie, Oświata, Prawo w oświacie, Zarządzanie w oświacie, Podręczniki', ' Biznesowe
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 978-83-264-4597-2
Kod towaru: OFE-0668 W02P01

Spis treści

Rozwiń spis treści Zwiń spis treści

Opinie

Kamil Niezweryfikowany zakup
Wszyscy znamy portal Facebook, czy Twitter. Niestety nierzadko nie wiemy, jak wykorzystać te narzędzia w praktyce. Social media to skarbnica wiedzy. Autor pokazuje, że przedsiębiorcy nie powinni bać się tych narzędzi, tylko mądrze je wykorzystać.
Kup tę książkę w wersji Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
{{ variants[options].name }} {{ prices.brutto }} zł {{ prices.promotion_brutto }} zł
{{ variant.name }} -{{ variant.discount }}% {{ variant.price_brutto }} zł {{ variant.price_promotion_brutto }} zł
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Ostatnio oglądane produkty

Produkty z tej samej kategorii

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę