Facebook
Bestseller
Nowość
Zapowiedź

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Wydanie: 1
Liczba stron: 224
Więcej informacji
-10%

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

Opis publikacji

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:

    • przegląd rodzajów badań konsumenckich,
    • kryteria wyboru firmy badawczej,
    • kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
    • sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.

Adresaci:

      Książka skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom....

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:

    • przegląd rodzajów badań konsumenckich,
    • kryteria wyboru firmy badawczej,
    • kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
    • sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.

Adresaci:

      Książka skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom.




Autorka ma rację, że w badaniach rynku uważniej przyjrzeć się należy samemu konsumentowi, jego sposobom działania w warunkach różnorakiej niepewności, ryzyka i kryzysu. Pomóc w tym może wiedza metodologiczna badacza - socjologa, jak też znajomość sztuki łączenia w całość, jaką powinien posiadać dobry menedżer. Zawsze wymaga to także wyobraźni społecznej. Te walory książka Katarzyny Staszyńskiej z pewnością posiada.

prof. dr hab. Witold Morawski, Akademia Leona Koźmińskiego



Zobacz spis treści
Rozwiń opis Zwiń opis

Fragment dla Ciebie

Nie możesz się zdecydować? Przeczytaj fragment publikacji!
Przeczytaj fragment

Informacje

Rok publikacji: 2013
Wydanie: 1
Liczba stron: 224
Okładka:
Format: pdf
Towar w kategorii: Biznes i zarządzanie', ' Marketing i PR, Zarządzanie, Podręczniki
Wersja publikacji: Ebook
ISBN: 978-83-264-5497-4
Kod towaru: EBO-1254 W01P01

Spis treści

Rozwiń spis treści Zwiń spis treści

Autorzy

Katarzyna M. Staszyńska - doktor socjologii, adiunkt w Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca w Collegium Civitas; niezależny konsultant w badaniach społecznych i rynkowych; prowadzi wykłady z zakresu metodologii badań społecznych oraz metod badań stosowanych; w latach 2003-2009 członek Rady Ekspertów Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów; autorka licznych publikacji naukowych i artykułów dotyczących metod, zastosowań i historii badań rynku oraz opinii publicznej.

Opinie

Brak opinii o tym produkcie.
Kup tę książkę w wersji Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
{{ variants[options].name }} {{ prices.brutto }} zł {{ prices.promotion_brutto }} zł
{{ variant.name }} -{{ variant.discount }}% {{ variant.price_brutto }} zł {{ variant.price_promotion_brutto }} zł
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Ostatnio oglądane produkty

Produkty z tej samej kategorii

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę