Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Marketing w przedsiębiorstwie

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

Anna Czubała, Emanuel Niestrój Roman, M.Angelika Pabian
PWE
Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia....
53,91 zł
59,90 zł
Więcej
Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Marcin Żukowski
Helion
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale konieczno....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Marcin Żukowski
Helion
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje....
33,31 zł
37,00 zł
Więcej
Marketing

Marketing

Henryk Mruk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Marketing szkoły

Marketing szkoły

Jan Fazlagić
Wolters Kluwer Polska
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły.
39,90 zł
Więcej
Marketing w szkolnictwie.

Marketing w szkolnictwie.

Hanna Hall
Wolters Kluwer Polska
Kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym.
39,00 zł
Więcej
Marketing usług

Marketing usług

Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, W.Jan Wiktor
Wolters Kluwer Polska
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak....
44,91 zł
49,90 zł
Więcej
Marketing Automation

Marketing Automation

Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pan....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Marketing doświadczeń.

Marketing doświadczeń.

Monika Boguszewicz-Kreft
CeDeWu
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.Ma on niewiele do z....
54,00 zł
60,00 zł
Więcej
Marketing Automation

Marketing Automation

Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pan....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Content marketing

Content marketing

Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Helion
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stan....
35,91 zł
39,90 zł
Więcej
Marketing Analytics

Marketing Analytics

Mike Grigsby
Wydawnictwo Naukowe PWN
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Growth Hacker Marketing O przyszłości PR marketingu i reklamy

Growth Hacker Marketing O przyszłości PR marketingu i reklamy

Ryan Holiday
Helion
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie....
31,42 zł
34,90 zł
Więcej
Marketing żywności

Marketing żywności

Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski, Monika Świątkowska
Wolters Kluwer Polska
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z akt....
80,09 zł
89,00 zł
Więcej
Influencer marketing od A do Z

Influencer marketing od A do Z

Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun
Wydawnictwo Naukowe PWN
Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał „Influencer marketing o....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Marketing Premium

Marketing Premium

Trawka Dominika
Helion
Poznaj świat marek luksusowych i premium! Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów n....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Marketing dla bystrzaków

Marketing dla bystrzaków

Jeanette McMurtry
Helion
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innychTworzenie perfekcyjnego planu marketingowegoWykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!Niezależ....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Marketing mobilny

Marketing mobilny

naukowa Dejnaka Agnieszka redakcja
Difin
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie ws....
40,50 zł
45,00 zł
Więcej
Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Andrzej Kłosowski
Wolters Kluwer Polska
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych.
103,20 zł
129,00 zł
Więcej
Jakość i marketing usług medycznych

Jakość i marketing usług medycznych

Katarzyna Krot
Wolters Kluwer Polska
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.<br><br> W pu....
40,50 zł
45,00 zł
Więcej
Jakość i marketing usług medycznych

Jakość i marketing usług medycznych

Katarzyna Krot
Wolters Kluwer Polska
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.
52,00 zł
Więcej
Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

Beata Nowotarska-Romaniak
Wolters Kluwer Polska
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: – zrozumiec, na czym polega plan marketingowy,– poznac role i funkcjonowanie syste....
49,00 zł
Więcej
Marketing w erze technologii cyfrowych

Marketing w erze technologii cyfrowych

Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przed....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
50 praw marketingu Kotarbińskiego

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński
Wydawnictwo Naukowe PWN
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żar....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Marketing w elektroenergetyce

Marketing w elektroenergetyce

Franciszek Krawiec, Stella Krawiec
Difin
Książka pozwala zrozumieć miejsce i rolę marketingu energii i usług elektroenergetycznych w tradycyjnym sektorze elektroenergetycznym. Adresowana jest do menedżerów, członków najwyższego szczebla firm energetycznych, pracowników agencji państwowych oraz kadry naukowej.
49,50 zł
55,00 zł
Więcej
Marketing bankowy

Marketing bankowy

Małgorzata Kolasa
CeDeWu
Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyją....
38,69 zł
43,00 zł
Więcej
Marketing przyszłości

Marketing przyszłości

Grażyna Rosa
C.H. Beck
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybl....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Marketing bezpośredni

Marketing bezpośredni

Mariusz Trojanowski
PWE
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketi....
71,91 zł
79,90 zł
Więcej
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
Wolters Kluwer Polska
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwra....
59,00 zł
Więcej
Marketing na rynku międzynarodowym

Marketing na rynku międzynarodowym

Wojciech Grzegorczyk
Wolters Kluwer Polska
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalnoś....
45,90 zł
51,00 zł
Więcej