Facebook

Akcja_druga_ksiazka_50_procent_bannery_SPRING-3443_1920x60.jpg [43.81 KB]

Kategorie
Kategorie
Strefa Aplikanta
Rabat -50%
Koronawirus a prawo Koronawirus a prawo

Umowa kupna-sprzedaży

Zawarcie umowy w trybie aukcji internetowej

Zawarcie umowy w trybie aukcji internetowej

Maciej Giaro
Wolters Kluwer Polska

Publikacja stanowi pierwsze w polskim piśmiennictwie prawniczym poszerzone opracowanie cywilnoprawnej tematyki zawarcia umowy w trybie aukcji internetowej. Jej przedmiotem są aukcje organizowane na popularnych platformach aukcyjnych typu eBay czy Allegro. Obok samego przebiegu procedury zawarcia umowy omówiono zagadnienie trójkątnego układu stosunków w ramach internetowych platform aukcyjnych oraz problematykę nieuczciwych praktyk aukcyjnych. W dużej mierze uwzględniono dorobek doktryny niemieckojęzycznej, która w omawianej materii stanowi dla prawa polskiego naturalne pole badań komparatystycznych.

Adresaci:

Publikacja jest adresowana do prawników zainteresowanych nie tylko problematyką aukcji internetowych, lecz także – z uwagi na bardziej ogólny wymiar omawianych zjawisk - problematyką internetowych platform handlowych czy w ogóle obrotu internetowego.

53,10 zł
Więcej
Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach

Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach

Alexander Elder
Wolters Kluwer Polska

Spadki na giełdzie są znacznie szybsze niż wzrosty, a znajomość krótkiej sprzedaży podwaja nasze szansę na zysk.

89,10 zł
Więcej
Skuteczna sprzedaż Model który zwiększy Twoje zyski

Skuteczna sprzedaż Model który zwiększy Twoje zyski

Maciej Sasin
Helion

12 aspektów skutecznej sprzedaży To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem. Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu strategii już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść finansowy sukces. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się zarówno w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, jak i w startupach. Co kryje się pod akronimem Pro Sell Tools? Pain and pleasure, czyli jak zaspokajać potrzeby: co boli klienta, a co może przynieść mu przyjemność. Rise, czyli jak planować zwiększanie sprzedaży. Open network, czyli jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe. Stay in touch, czyli jak podtrzymywać relację z klientem. Eliminate fear, czyli jak ograniczać niepewność w tej relacji. Loyality building, czyli w jaki sposób zwiększać lojalność klienta. Lack of risk, czyli jak ograniczyć strach przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie. Timing, czyli jak zadbać o wyczucie czasu. Organised in system, czyli jak zorganizować sprzedaż w spójny system. Open minded, czyli jak pobudzać potrzeby rynku. Long time distance, czyli jak działać z myślą o budowaniu relacji długofalowych. Service, czyli jak zadbać o serwis, aby klienci wracali.

44,10 zł
Więcej