Internet i e-biznes
-12 % Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
-12 % Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
-12 % E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
-12 % SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu
-12 % Marketing internetowy w turystyce
-20 % Motywowanie w erze Web 2.0+
Książki z zakresu Internetu i e-biznesu
Kategoria Internet i e-biznes to zbiór publikacji dotyczących biznesu elektronicznego. Opracowania omawiają, czym jest handel elektroniczny oraz jakie narzędzia i praktyki wykorzystuje. Przedstawiają również prawne aspekty tej formy działalności gospodarczej.
Publikacje z zakresu Internetu i e-biznesu
W kategorii znaleźć można takie publikacje jak:
- Europejskie prawo handlu elektronicznego,
- Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie,
- E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
- Jak zarabiać w Internecie.
Poruszają one wiele istotnych zagadnień, jak np. metody regulacji handlu elektronicznego w Unii Europejskiej, aspekty prawne prowadzenia sprzedaży w Internecie, zasady przygotowywania kampanii marketingowych przedsiębiorstwa w Internecie czy też informacje dotyczące tworzenia skutecznych witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Publikacje są adresowane do przedsiębiorców, pracowników zajmujących się marketingiem i promocją oraz osób zainteresowanych rozwojem Internetu. Ponadto okażą się one również przydatne regulatorom, prawnikom oraz studentom kierunków ekonomicznych.