PWE
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne publikuje podręczniki akademickie i tytuły specjalistyczne o tematyce ekonomicznej, finansowej, rachunkowej, bankowej, marketingowej, statystycznej i metod ilościowych, logistycznej, geograficznej, turystycznej, gastronomicznej oraz książki z dziedziny zarządzania.
Historia PWE sięga roku 1949, kiedy to powstało Polskie Wydawnictwa Gospodarcze (Polgos), które kilka razy zmieniało swoją nazwę - w 1961 roku na Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, a podczas prywatyzacji w 1995 roku na Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Warto dodać, że w 2002 roku został podpisany akt notarialny, dokumentujący przeniesienie na PWE własności mienia skarbu państwa. Wtedy zakończył się proces przekształceń własnościowych oficyny.
Najbardziej popularne i najchętniej kupowane tytuły Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego to „Mikorekonomia” Davida Begga, Stanleya Fischer...
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne publikuje podręczniki akademickie i tytuły specjalistyczne o tematyce ekonomicznej, finansowej, rachunkowej, bankowej, marketingowej, statystycznej i metod ilościowych, logistycznej, geograficznej, turystycznej, gastronomicznej oraz książki z dziedziny zarządzania.
Historia PWE sięga roku 1949, kiedy to powstało Polskie Wydawnictwa Gospodarcze (Polgos), które kilka razy zmieniało swoją nazwę - w 1961 roku na Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, a podczas prywatyzacji w 1995 roku na Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Warto dodać, że w 2002 roku został podpisany akt notarialny, dokumentujący przeniesienie na PWE własności mienia skarbu państwa. Wtedy zakończył się proces przekształceń własnościowych oficyny.
Najbardziej popularne i najchętniej kupowane tytuły Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego to „Mikorekonomia” Davida Begga, Stanleya Fischera i Rudigera Dornbuscha oraz „Makroekonomia” zespołu Fischer i Dornbusch. PWE znany jest także z wydawania czasopism specjalistycznych takich jak: „Gospodarka Materiałowa i Logistyka”, „Marketing i Rynek”, „Praca i Zabezpieczenie Społeczne” czy „Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego”. Wydawnictwo jest również wydawcą książki nieekonomicznej – rozpoznawalnej wśród większości polskich gospodyń domowych „Kuchni polskiej”.
Oficyna jest właścicielem dużej kamienicy w centrum Warszawy. Jest to zarazem budynek siedziby wydawnictwa, w którym funkcjonuje hurtownia PWE, jak i księgarnia stacjonarna i internetowa. Osoby często kupujące w niej książki mają możliwość wstąpienia do Klubu Książki PWE.

Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie senioralizacji społeczeństwa

Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych

Zarządzanie funduszami strukturalnymi Unii Europejskiej a polityka rozwoju

Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. Wyzwania innowacyjno-kryzysowe

Projekt ekspedycyjny - ujęcie logistyczne

Alfabetyzm finansowy na świecie i w Polsce

Oszustwa i manipulacje księgowe a rachunkowość kreatywna

Kapitalizm patchworkowy w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Rezylientne łańcuchy dostaw jako złożone systemy adaptacyjne

Partnerstwo publiczno-prywatne i projekty infrastrukturalne w międzynarodowej debacie publicznej

Inkluzywna gospodarka światowa - szanse i wyzwania

Kapitał intelektualny przedsiębiorstw w Polsce - wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne

Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie.

Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym

Statystyka społeczna.

Tworzenie ekoinnowacji

Makroekonomia Zbiór zadań

Wprowadzenie do ekonomii rozwoju trwałego

Wprowadzenie do ekonomii rozwoju trwałego

Wprowadzenie do ekonomii rozwoju trwałego

Wprowadzenie do ekonomii rozwoju trwałego

Luka informacyjna w przedsięwzięciach informatycznych.

Metody i techniki projektowania innowacji

Otoczenie regulacyjne upraw i produkcji tytoniu w Polsce oraz znaczenie sektora

Komercjalizacja i transfer technologii

Finanse zrównoważone Rozwój Ryzyko Rynek

Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług

Przedsiębiorczość imigrantów z Dalekiego Wschodu w Polsce

W stronę rynku

Polskie gospodarstwa domowe wobec wyzwań globalizacyjnych. Wybrane problemy

Przedsiębiorczość i finansowanie innowacji

Sprawiedliwe wynagradzanie pracowników z perspektywy prawnej społecznej i zarządczej

Doskonalenie organizacji i procesów innowacyjnych

Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne

Microsoft Excel w pracy finansisty.

Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Zachowania konsumentów Wybrane problemy

Działania marketingowe organizacji

Strategie budowania marki i rozwoju handlu
