Facebook
Kategorie
Kategorie

sprawdź najczęściej zadawane pytania

Kontakt do nas

RozwińZwiń

Obsługa Klienta

W przypadku pytań związanych z realizacją zamówienia, reklamacją, zwrotem, duplikatem faktury, prosimy o kontakt (prosimy o powoływanie się na numer zamówienia):

Infolinia:

w godzinach 8:30-16:30(poniedziałek-piątek) jesteśmy do Państwa dyspozycji:
22 535 88 00
z telefonów stacjonarnych - opłata jak za połączenie lokalne
z telefonów komórkowych - opłata zgodna z cennikiem operatora denaj sieci komórkowej
22 535 88 00
z telefonów stacjonarnych - opłata za 1 minutę połączenia 0,20 zł netto, 0,05 zł VAT, 0,25zł brutto
z telefonów komórkowych - opłata za 1 minutę połączenia 0,45 zł netto, 0,10 zł VAT, 0,55zł brutto

Adres firmy

Wolters Kluwer Polska
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Oferta handlowa

W sprawie pytań dotyczących oferty prosimy o kontakt:

Publikacje online

Pomoc techniczna dla produktów ON-LINE i DVD:

 

Złożyłem/am zamówienie, nie otrzymałem/am potwierdzenia

RozwińZwiń

Po każdym prawidłowo złożonym zamówieniu wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia na Państwa adres e-mail.
W przypadku, gdy takie potwierdzenie do Państwa nie dotarło, prosimy o zgłoszenie tego faktu pod adresem e-mail PL-profinfo@wolterskluwer.com

Najczęstszym błędem jest niepoprawnie wpisany adres e-mail w treści zamówienia.

Zamówienie bez względu na taką pomyłkę jest realizowane zgodnie z terminem. W razie trudności z dostawą, kurier skontaktuje się z Państwem telefonicznie.
Przy wybranej formie przesyłki przez InPost informację otrzymujecie Państwo również drogą SMS-ową.

 

Mam problem z dokończeniem płatności on-line (dotpay)

RozwińZwiń

W przypadku, gdy Państwa zamówienie zostanie nieoczekiwanie przerwane na etapie płatności proponujemy dwa rozwiązania. 

  • W sytuacji problemowej zapraszamy do dokonania płatności poprzez link, który znajdziecie Państwo w potwierdzeniu zamówienia. Jest to link zawierający szczegóły Państwa zamówienia. 
  • Jest również możliwość dokończenia płatności samodzielnie korzystając z poniższej instrukcji. W przypadku wybrania tej opcji prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonanej płatności na adres PL-profinfo@wolterskluwer.com

Zapraszamy do dokończenia płatności https://ssl.dotpay.pl/payment/index.php

Wprowadź ID sprzedawcy- 4153
Kwota transakcji- prosimy o wprowadzenie kwoty zamówienia
Opis transakcji- Numer zamówienia

 

Potrzebuję faktury przelewowej. Co mam zrobić?

RozwińZwiń

W naszym sklepie faktury przelewowe zarezerwowane są jedynie dla firm i instytucji.
Warunkiem otrzymania faktury przelewowej jest brak zadłużenia za poprzednie zamówienia.

W celu uzyskania faktury przelewowej prosimy o wybieranie w koszyku opcji „PRZEDPŁATA. WYDŁUŻONY CZAS REALIZACJI” i zamieszczenie informacji w polu UWAGI DODATKOWE: Proszę o fakturę z odroczonym terminem płatności. Standardowo wystawiamy faktury z terminem płatności 14 dni.

 

Chcę zmienić sposób płatności lub dane adresowe

RozwińZwiń

Zamówienia naszych klientów realizujemy w trybie pilnym, dlatego wszelkiego rodzaju zmiany prosimy zgłaszać jak najszybciej.
W przypadku takich zmian do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta. KONTAKT DO NAS

Dane do wysyłki możecie Państwo zmienić również po przekazaniu paczki do wysyłki.
Firmy kurierskie udostępniają taką możliwość. Informacje o terminie dostawy otrzymujecie Państwo drogą SMS-ową. W treści tego komunikatu jest możliwość zmiany adresu dostawy.

 

Otrzymałem/am kupon rabatowy. Jak mogę go wykorzystać?

RozwińZwiń

Kupon rabatowy można wykorzystać podczas zakupów w naszym sklepie.
W tym celu prosimy o wpisanie kuponu na pierwszym kroku w koszyku w polu KORZYSTAM Z HASŁA LUB KUPONU.
Po wpisaniu kuponu prosimy o zatwierdzenie kuponu poprzez DODAJ.

Każdy kolejny kupon wpisujecie Państwo oddzielnie za każdym razem potwierdzając go poprzez DODAJ

Nasze kupony obowiązują wyłącznie na książki wydawnictwa Wolters Kluwer.
Na karcie każdej publikacji zamieszczamy nazwę wydawnictwa.

UWAGA: Wraz z kuponem przekazujemy zasady wykorzystania kuponów. Nie wszystkie nasze kupony można łączyć ze sobą.

 

Kupiłem/am e-booki. Mam problem z ich pobraniem

RozwińZwiń

Prosimy o zgłoszenie komunikatu błędu, który otrzymujecie Państwo podczas próby pobrania e-booka. Sprawdzimy to i udzielimy odpowiedzi w możliwie szybkim terminie.

Zgłoszenia prosimy kierować na adres PL-profinfo@wolterskluwer.com

 

Nie otrzymałem/am ebooków. Co mam zrobić?

RozwińZwiń

Termin przekazania ebooków zależy od wybranej formy płatności.
W przypadku płatności on-line e-booki otrzymujecie Państwo natychmiast po opłaceniu zamówienia.
Ebooki znajdują się w treści potwierdzenia zamówienia pod tytułem książki.
Wystarczy odszukać potwierdzenie zamówienia na swojej skrzynce i pobrać e-booki.

W przypadku płatności poprzez fakturę proforma, ebooki otrzymujecie Państwo oddzielnym e-mailem po odnotowaniu płatności w naszym sklepie.

W przypadku innych błędów przy pobieraniu e-booków do dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta. KONTAKT DO NAS

 

Zapisałem/am się na newsletter. Dlaczego nie otrzymałam kuponu rabatowego?

RozwińZwiń

Kupon wysyłamy w ciągu 48 godzin.

Zanim zgłosicie Państwo problem prosimy o sprawdzenie czy Państwa kupon nie został odnotowany w skrzynce zawierającej SPAM.
Dodatkowym warunkiem otrzymania kuponu jest potwierdzenie zapisania się na newsletter. Taką prośbę wysyłamy do Państwa drogą e-mailową.

W razie dalszych trudności jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem PL-profinfo@wolterskluwer.com

Odpowiedzi udzielimy w możliwie szybkim terminie.

 

Rezygnuję z zamówienia. Jak to mogę zrobić?

RozwińZwiń

Rezygnację możemy przyjąć do czasu przekazania Państwa zamówienia do wysyłki.
Zgłoszenie o rezygnacji prosimy przesyłać w trybie pilnym do naszego Działu Obsługi Klienta PL-obsluga.klienta@wolterskluwer.com

 

Kupiłem/am książkę z materiałami on-line. Jak mogę pobrać te materiały?

RozwińZwiń

Materiały możecie Państwo pobrać samodzielnie. W książce zamieszczamy kod do pobrania materiałów dodatkowych. Taki kod znajdziecie Państwo na wewnętrznej stronie okładki.

Razem z kodem zamieszczamy nazwę strony do logowania. Prosimy postępować zgodnie z instrukcją.

Jeśli Państwo nie otrzymaliście kodu lub został on uszkodzony, prześlemy nowy kod. Do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta obsluga.klienta@wolterskluwer.pl

 

Jestem aplikantem. Mam problem z załączeniem legitymacji do zamówienia

RozwińZwiń

Plik z legitymacją prosimy wprowadzić podczas składania zamówienia.
Ewentualne problemy mogą wynikać z niepoprawnego formatu lub wielkości pliku.

Dopuszczalne formaty: JPG, GIF,PNG,TIF, PDF,DOC, DOCX.
Maksymalna wielkość pliku: 5MB

Uwaga: Status aplikanta można również poświadczyć załączając inny dokument, np. wpis na listę aplikantów.

 

Mieszkam za granicą. Jak mogę złożyć zamówienie w Państwa sklepie?

RozwińZwiń

Takie zamówienia prosimy składać drogą e-mailową na adres handel@wolterskluwer.pl
Poza granicę Polski wysyłamy tylko i wyłącznie książki wydawnictwa Wolters Kluwer.
Na karcie każdej publikacji zamieszczamy informację o wydawnictwie.

E-mail powinien zawierać:

  • dane adresowe,
  • -wybrane publikacje,
  • -walutę, w jakiej mamy wystawić fakturę.

Przygotujemy wycenę kosztów dostawy i prześlemy Państwu do akceptacji. Następnie przygotujemy fakturę proforma i prześlemy Państwu do opłacenia.
Po odnotowaniu płatności wyślemy książki.

Zachęcamy do wybierania wersji elektronicznych książek (e-booków). Dostarczamy je natychmiast po dokonaniu płatności.
Dzięki zakupom e-booków unikniecie Państwo kosztów przesyłki.

 

Chcę odebrać książkę osobiście. Czy to możliwe?

RozwińZwiń

Proponujemy Państwu dostawy kurierskie, przesyłki pocztowe i odbiory w paczkomatach.
Przy zamówieniach powyżej 50 zł nie naliczamy kosztów za żadną z form przesyłki.
Nie prowadzimy odbiorów osobistych zamówionych publikacji.

 

Zagubiłem fakturę. Jak mogę uzyskać duplikat?

RozwińZwiń

Do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta. KONTAKT DO NAS
Przygotujemy duplikat faktury i wyślemy na wskazany adres.

Jest również możliwość otrzymania skanu wystawionej faktury.

 

Planuję duży zakup. Na jaki rabat mogę liczyć?

RozwińZwiń

Duże zakupy nagrodzimy dodatkowym rabatem.

Jeśli Państwa zakupy opiewają na kwotę powyżej 1 000 zł prosimy o zgłoszenie tego faktu przed złożeniem zamówienia.
Wyższe rabaty proponujemy tylko na publikacje wydawnictwa Wolters Kluwer.
Rabaty będą przekazywane w formie kuponów, które obniżą wartość zamówienia o proponowany rabat.

Adres do zgłoszeń PL-profinfo@wolterskluwer.com

 

Jak zwrócić publikacje bez ponoszenia kosztów za przesyłkę?

RozwińZwiń

Przygotowaliśmy dla Państwa możliwość dokonania zwrotu bez ponoszenia kosztów za przesyłkę.
Zwrotu można dokonać przez InPOST. Poniżej instrukcja, zgodnie z którą prosimy postępować.

  1. Wypełnij formularz na stronie: profinfo.szybkiezwroty.pl (podlinkować).
  2. Poczekaj na potwierdzenie.
  3. Odbierz kod nadania - wysłany zostanie SMSem/email-em.
  4. Nadaj w paczkomacie zwrotnie nadaną przesyłkę.

Ważne informacje:

  • Zwrotu można dokonać pod warunkiem, że zakup miał miejsce w sklepie internetowym profinfo.pl (w każdym innym przypadku Klient nie otrzyma zwrotu pieniędzy, faktury korygującej, a paczkę będzie musiał odebrać osobiście).
  • Klient musi posiadać numer zamówienia lub nr faktury VAT.

 

Pozostańmy w kontakcie

Media społecznościowe

Dołącz do nas

YouTube twitter Linkedin facebook 

Masz pytania?
Napisz lub zadzwoń!

tel. (22) 535 80 00, fax (22) 535 80 01

Wolters Kluwer Polska SA
ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa

NIP: 583-001-89-31, Regon: 190610277, KRS: 441434, Sąd Rejonowy dla M. S. Warszawy Wydział XII Gospodarczy