Facebook

profinfo_rabat_20_procent_na_nowosci_SPRING-5937_1920x60.jpg [47.40 KB]

Bestseller
Nowość
Promocja!
Zapowiedź

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Wydanie: 1
Liczba stron: 336
Więcej informacji

Pierwsza nagroda w konkursie ECONOMICUS 2011 w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny".

-0%

E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania

E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania

Pierwsza nagroda w konkursie ECONOMICUS 2011 w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny".

Opis publikacji

Pierwsza nagroda w konkursie ECONOMICUS 2011
w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"


Ponad 300 lat internetowych doświadczeń, 61 profesjonalistów w jednym miejscu!

... a wszystko po to, aby dostarczyć czytelnikom najbardziej aktualną wiedzę o e-handlu. W świecie, w którym nowe informacje pojawiają się co kilka sekund, potrzebne jest świeże podejście do tak pasjonującego tematu, jakim jest e-commerce.

Dlatego autorzy zdecydowali się na intrygujący krok. Stworzyli stronę internetową, na której internauci zadawali pytania dotyczące e-handlu.

Powstała lista blisko 150 pytań... bez odpowiedzi. Dotyczyły one różnych obszarów, od marketingu i PR po finanse i logistykę. Stało się jasne, że jedna ani nawet dwie osoby nie zdołają odpowiedzieć na wszystkie. Nie chodziło bowiem o kolejny "research Internetu", ale o to, co najcenniejsze i najbardzi...

Pierwsza nagroda w konkursie ECONOMICUS 2011
w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"


Ponad 300 lat internetowych doświadczeń, 61 profesjonalistów w jednym miejscu!

... a wszystko po to, aby dostarczyć czytelnikom najbardziej aktualną wiedzę o e-handlu. W świecie, w którym nowe informacje pojawiają się co kilka sekund, potrzebne jest świeże podejście do tak pasjonującego tematu, jakim jest e-commerce.

Dlatego autorzy zdecydowali się na intrygujący krok. Stworzyli stronę internetową, na której internauci zadawali pytania dotyczące e-handlu.

Powstała lista blisko 150 pytań... bez odpowiedzi. Dotyczyły one różnych obszarów, od marketingu i PR po finanse i logistykę. Stało się jasne, że jedna ani nawet dwie osoby nie zdołają odpowiedzieć na wszystkie. Nie chodziło bowiem o kolejny "research Internetu", ale o to, co najcenniejsze i najbardziej inspirujące - przykłady wzięte z życia, praktyki i dużego bagażu doświadczeń. Autorzy postanowili więc zaprosić do współpracy ekspertów z różnych dziedzin. W taki sposób powstało unikalne FAQ w formie książki.

Kto powinien przeczytać tę książkę?

Każdy:

    • kto szuka nowej jakości w e-commerce,
    • kto chce pogłębić swoją wiedzę o handlu elektronicznym,
    • komu wydaje się, że chyba o czymś zapomniał przy tworzeniu sklepu,
    • kto zamierza otworzyć e-sklep,
    • kto szuka przykładów, a nie definicji.

 

      Autorzy książki, Tomasz Karwatka i Dawid Sadulski, mają wieloletnie i zróżnicowane doświadczenia z e-commerce, pozwalające na przygotowanie tak bogatej książki. Tomek pracował w kilku agencjach interaktywnych, a następnie założył własną. Dawid pracował bezpośrednio dla firm zajmujących się e-handlem. To pozwoliło także na zebranie kontaktów, które umożliwiły znalezienie najlepszego autora odpowiedzi na każde z pytań.





Lektura obowiązkowa dla każdego, kto zajmuje się handlem w internecie.

Marcin Chwalik, współzałożyciel Ceneo.pl, Dyrektor ds. Strategii i Business Development w Grupie Allegro



Książka dla tych, którzy w ciągu trzech dni chcieliby posiąść wiedzę i doświadczenia z trzech lat prowadzenia własnego biznesu internetowego.

Rafał Agnieszczak, przedsiębiorca internetowy, twórca serwisu Fotka.pl



Nie wyobrażam sobie formułowania strategii dotyczącej handlu na najbliższe lata bez opanowania zagadnień z tej książki.

Michał Brański, współzałożyciel Grupy o2



Wyczerpujące i kompleksowe omówienie wszystkich zagadnień jakie pojawiają się podczas budowania sklepu internetowego. Szeroka zawartość sprawia, iż powinna stać się obowiązkową pozycją nawet dla osób działających wiele lat w branży.

Krzysztof Wierzbicki, Dyrektor Zarządzający Ceneo.pl

Zobacz spis treści
Rozwiń opis Zwiń opis

Informacje

Rok publikacji: 2011
Wydanie: 1
Liczba stron: 336
Rodzaj: Poradnik
Okładka: miękka
Format: B5 (176 x 250 mm)
Towar w kategorii: Biznes i zarządzanie', ' Internet i e-biznes, Sprzedaż i obsługa klienta
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 978-83-264-1334-6
Kod towaru: OFE-0675 W01Z01

Spis treści

Rozwiń spis treści Zwiń spis treści

Opinie

Brak opinii o tym produkcie.
Kup tę książkę w wersji Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
{{ variants[options].name }} {{ prices.brutto }} zł {{ prices.promotion_brutto }} zł
{{ variant.name }} -{{ variant.discount }}% {{ variant.price_brutto }} zł {{ variant.price_promotion_brutto }} zł
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Ostatnio oglądane produkty

Produkty z tej samej kategorii

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę