Facebook
Wybrane dla Ciebie
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 150zł
Pomoc konsultanta na linii
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Marketing i zarządzanie w ochronie zdrowia

Sortuj:
Sposób wyświetlania
2 produktów
Wydawnictwo
Rodzaj
Autor
Wpisz nazwisko autora:
Seria
Cena
Wpisz cenę od/do:
Od:
Do:
Rok wydania
Wpisz rok od/do:
Od:
Do:
Typ produktu
zwiń rozwiń filtry
Promocja!

-20 % Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności

Mateusz Dończyk, Marcin Stupak

Regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe.

Cena regularna: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 72,27 zł
Cena regularna: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 72,27 zł
Już od: 79,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-3862 W01P01 Rok publikacji: 2020

Zarządzanie w opiece zdrowotnej. Nowe wyzwania

Marcin Kautsch

Sposoby rozwiązywania problemów organizacyjnych ochrony zdrowia, opisuje istotne elementy składające się na organizację ochrony zdrowia oraz wskazuje różnorodne przykłady narzędzi zarządczych.

Cena regularna: 89,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 89,00 zł
Cena regularna: 89,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 89,00 zł
Już od: 89,00 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-1246 W02D01 Rok publikacji: 2015

Książki z zakresu marketingu i zarządzania w ochronie zdrowia

Zarządzanie i marketing w ochronie zdrowia to dyscypliny łączone często w jeden kierunek na uczelniach wyższych. Jego absolwenci zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu oraz zarządzania placówkami opieki zdrowotnej.

Skuteczne zarządzanie placówkami opieki zdrowotnej wymaga profesjonalnie przygotowanej kadry menedżerskiej posiadającej dużą wiedzę z zakresu funkcjonowania jednostek służby zdrowia oraz właściwych sposobów przeprowadzania ich restrukturyzacji i przekształceń. Specjaliści z tej dziedziny zajmują się także wdrażaniem określonych norm jakości, odpowiednim zarządzaniem personelem placówek medycznych oraz analizowaniem potrzeb rynku i wyciąganiem wniosków z poczynionych obserwacji.

W zakres marketingu i zarządzania w ochronie zdrowia wchodzi m. in. etyka w jednostkach zdrowia, gospodarka lekami, marketing usług medycznych, prawo pracy, Public Relations w ochronie zdrowia, sporządzanie biznesplanów dla zakładów opieki zdrowotnej, a także nadzór sanitarno – epidemiologiczny i zarządzanie bezpieczeństwem pacjenta.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę