
Marketing usług logistycznych
Urszula Chrąchol-Barczyk, Mariusz Jedliński, Grażyna Rosa
C.H. Beck
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej

Marketing przyszłości
Grażyna Rosa
C.H. Beck
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe.Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybl....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Podobne: Magdalena Rycak ● Artur Rycak ● Marta Romańska ● Tomasz Rek ● Janusz Raglewski ● Paweł Roger Czechowski ● Bartosz Rodak ● Krzysztof Wojciech Rączka ●