Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Grzegorz Urbanek

Grzegorz Urbanek - profesor nadzwyczajny w Katedrze Finansów i Strategii Przedsiębiorstwa Uniwersytetu Łódzkiego. Autor ponad 70 publikacji z dziedziny zarządzania, w tym książek: Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa, Zarządzanie marką i Wycena aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się na aspektach związanych z zarządzaniem i wyceną aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa. Pracował w zarządach spółek prawa handlowego, a także w funduszach inwestycyjnych, gdzie zajmował się restrukturyzacją firm i inwestycjami kapitałowymi.

Sortuj:
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

Grzegorz Urbanek
CeDeWu
W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przed....
58,50 zł
65,00 zł
Więcej
Zarządzanie wartością i wycena marki.

Zarządzanie wartością i wycena marki.

Grzegorz Urbanek
CeDeWu
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu....
58,50 zł
65,00 zł
Więcej
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę