Henryk Mruk - profesor doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor zwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; pracownik Katedry Zarządzania Międzynarodowego Wydziału Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; od 2014 r. jest członkiem Rady Społecznej Szpitala Klinicznego Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu; zainteresowania badawcze koncentruje wokół tematyki marketingu, rynku farmaceutycznego, tworzenia strategii oraz przywództwa; autor ponad 900 publikacji, w tym m.in. książki Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej (Warszawa 2010).

Marketing
Henryk Mruk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Henryk Mruk
Wolters Kluwer Polska
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli podmiotów medycznych, osób zarządzających placówkami medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług).
40,80 zł
51,00 zł
Więcej

Promocja!
Promocja!
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
Wolters Kluwer Polska
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwra....
47,20 zł
59,00 zł
Więcej

Marketingowe zarządzanie apteką
Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk
Wolters Kluwer Polska
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowyc....
69,00 zł
Więcej
Podobne: Leszek Mitrus ● Lidia Mazowiecka ● Jerzy Martini ● Ewa Michna ● Krystyna Miłowska ● Małgorzata Manowska ● Anna Musiała ● Jarosław Mikołajewicz ●