Dr hab. Jacek Kall jest profesorem Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, a jednocześnie stale współpracuje z Soul & Mind Group, oferującą usługi brand design. Jest autorem kilku poczytnych publikacji z zakresu marketingu (m.in. Reklama, Silna marka: istota i kreowanie, Zarządzanie portfelem Marek, Zarządzanie marką, Strategia reklamowa). W przeszłości juror w kilku festiwalach i konkursach reklamy. Od 2013 roku członek Rady Ekspertów konkursu Superbrands Polska oraz Konsorcjum Marki Poznań. Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Kontakt: kalljac@gmail.com.
Jacek Kall
-15 % Marka modowa.
 Cena regularna:  59,90 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł 
  Cena regularna:  59,90 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł 
  Już od:  50,91 zł 
  PWE  Rok publikacji: 2018  
 -40 % Zarządzanie marką
 Cena regularna:  51,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 51,00 zł 
  Cena regularna:  51,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 51,00 zł 
  Już od:  30,60 zł 
  Wolters Kluwer Polska EBO-1155 W02P01  Rok publikacji: 2013  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 