Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Jacek Kall

Dr hab. Jacek Kall jest profesorem Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, a jednocześnie stale współpracuje z Soul & Mind Group, oferującą usługi brand design. Jest autorem kilku poczytnych publikacji z zakresu marketingu (m.in. Reklama, Silna marka: istota i kreowanie, Zarządzanie portfelem Marek, Zarządzanie marką, Strategia reklamowa). W przeszłości juror w kilku festiwalach i konkursach reklamy. Od 2013 roku członek Rady Ekspertów konkursu Superbrands Polska oraz Konsorcjum Marki Poznań. Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Kontakt: kalljac@gmail.com.

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Marka modowa.

Marka modowa.

Jacek Kall, Aleksandra Parchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska
PWE
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek mo....
53,91 zł
59,90 zł
Więcej
Zarządzanie marką

Zarządzanie marką

Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Wolters Kluwer Polska
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład z....
45,90 zł
51,00 zł
Więcej