Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Jacek Kall

Dr hab. Jacek Kall jest profesorem Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, a jednocześnie stale współpracuje z Soul & Mind Group, oferującą usługi brand design. Jest autorem kilku poczytnych publikacji z zakresu marketingu (m.in. Reklama, Silna marka: istota i kreowanie, Zarządzanie portfelem Marek, Zarządzanie marką, Strategia reklamowa). W przeszłości juror w kilku festiwalach i konkursach reklamy. Od 2013 roku członek Rady Ekspertów konkursu Superbrands Polska oraz Konsorcjum Marki Poznań. Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Kontakt: kalljac@gmail.com.

Sortuj:
Sposób wyświetlania
Promocja!

-15 % Marka modowa.

Jacek Kall, Aleksandra Parchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska
Cena regularna: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł
Cena regularna: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł
Już od: 50,91 zł
Więcej
PWE Rok publikacji: 2018
Wyprzedano 00 h : 00 min : 00 sek.
Promocja!

Tylko 30 egz. -27%
Zarządzanie marką

Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 40,80 zł
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 40,80 zł
Już od: 37,23 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska EBO-1155 W02P01 Rok publikacji: 2013
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę