Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Joanna Adamczyk

Joanna Adamczyk — doktor nauk prawnych; adwokat; specjalizuje się w prawie mediów i reklamy, prawie własności intelektualnej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawie farmaceutycznym, a także prawie ochrony konsumentów; prelegentka na licznych seminariach i konferencjach; autorka lub współautorka publikacji z zakresu prawa reklamy oraz prawa farmaceutycznego, a także artykułów na temat reklamy produktów leczniczych.

Sortuj:
Sposób wyświetlania
Nowość
Darmowa dostawa - 0 zł!

Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze

Joanna Adamczyk

Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze skutkuje odmową rejestracji znaku bądź unieważnieniem prawa ochronnego ze skutkiem wstecznym, a w konsekwencji brakiem jego ochrony prawnej. Autorka wyjaśnia, jak należy rozumieć przesłankę złej wiary przy zgłoszeniu znaku, tak by stanowiła narzędzie przydatne dla praktycznej realizacji celów założonych przy jej wprowadzeniu.

Cena regularna: 169,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 169,00 zł
Cena regularna: 169,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 169,00 zł
Już od: 169,00 zł
Więcej
KAM-4674 W01P01 Rok publikacji: 2023
Darmowa dostawa - 0 zł!

MERITUM Prawo farmaceutyczne

Joanna Adamczyk, Emilia Chmielewska, Małgorzata Czerwińska, Katarzyna Kęska, Magdalena Kre...

Kompleksowe omówienie problematyki związanej z regulacją obrotu produktami leczniczymi, w szczególności przeznaczone dla hurtowni farmaceutycznych i aptek oraz innych podmiotów zajmujących się zawodowo tym obrotem.

Cena regularna: 229,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 167,17 zł
Cena regularna: 229,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 167,17 zł
Już od: 206,10 zł
Więcej
EBO-1984 W01P01 Rok publikacji: 2016
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę