Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Joanna Adamczyk

Joanna Adamczyk — doktor nauk prawnych; adwokat; specjalizuje się w prawie mediów i reklamy, prawie własności intelektualnej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawie farmaceutycznym, a także prawie ochrony konsumentów; prelegentka na licznych seminariach i konferencjach; autorka lub współautorka publikacji z zakresu prawa reklamy oraz prawa farmaceutycznego, a także artykułów na temat reklamy produktów leczniczych.

Sortuj:
Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze
Nowość
Darmowa dostawa - 0 zł!
Nowość
Darmowa dostawa - 0 zł!

Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze

Joanna Adamczyk
Wolters Kluwer Polska
Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze skutkuje odmową rejestracji znaku bądź unieważnieniem prawa ochronnego ze skutkiem wstecznym, a w konsekwencji brakiem jego ochrony prawnej. Autorka wyjaśnia, jak należy rozumieć przesłankę złej wiary przy zgłoszeniu znaku, tak by stanowiła narzędzie przydat....
152,09 zł
169,00 zł
Więcej
MERITUM Prawo farmaceutyczne
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!

MERITUM Prawo farmaceutyczne

Joanna Adamczyk, Emilia Chmielewska, Małgorzata Czerwińska, Katarzyna Kęska, Magdalena Kre...
Wolters Kluwer Polska
Kompleksowe omówienie problematyki związanej z regulacją obrotu produktami leczniczymi, w szczególności przeznaczone dla hurtowni farmaceutycznych i aptek oraz innych podmiotów zajmujących się zawodowo tym obrotem.
183,20 zł
229,00 zł
Więcej
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę