Joanna Adamczyk — doktor nauk prawnych; adwokat; specjalizuje się w prawie mediów i reklamy, prawie własności intelektualnej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawie farmaceutycznym, a także prawie ochrony konsumentów; prelegentka na licznych seminariach i konferencjach; autorka lub współautorka publikacji z zakresu prawa reklamy oraz prawa farmaceutycznego, a także artykułów na temat reklamy produktów leczniczych.

Nowość
Darmowa dostawa - 0 zł!
Nowość
Darmowa dostawa - 0 zł!
Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze
Joanna Adamczyk
Wolters Kluwer Polska
Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze skutkuje odmową rejestracji znaku bądź unieważnieniem prawa ochronnego ze skutkiem wstecznym, a w konsekwencji brakiem jego ochrony prawnej. Autorka wyjaśnia, jak należy rozumieć przesłankę złej wiary przy zgłoszeniu znaku, tak by stanowiła narzędzie przydat....
152,09 zł
169,00 zł
Więcej

Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
MERITUM Prawo farmaceutyczne
Joanna Adamczyk, Emilia Chmielewska, Małgorzata Czerwińska, Katarzyna Kęska, Magdalena Kre...
Wolters Kluwer Polska
Kompleksowe omówienie problematyki związanej z regulacją obrotu produktami leczniczymi, w szczególności przeznaczone dla hurtowni farmaceutycznych i aptek oraz innych podmiotów zajmujących się zawodowo tym obrotem.
183,20 zł
229,00 zł
Więcej
Podobne: Barbara Adamiak ● Andrzej Adamski ● Alicja Adamczak ● Dennis Adcock ● Allan Afuah ● Mariusz Aleksandrowicz ● Jim Alexander ● Michael Allen ●