Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Strefa Zniżek

Justyna Balcarczyk

Justyna Balcarczyk - doktor nauk prawnych; radca prawny; adiunkt w Zakładzie Prawa Cywilnego i Prawa Międzynarodowego Prywatnego na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego; w 2005 r. uzyskała tytuł LL.M. z zakresu prawa amerykańskiego nadany przez The Catholic University of America w Waszyngtonie; stypendystka fundacji Fulbrighta (IIT Chicago-Kent College of Law) oraz Instytutu Maxa Plancka w Hamburgu; autorka publikacji z dziedziny prawa cywilnego, w szczególności dotyczących problematyki dóbr osobistych, prawa prasowego oraz prawa autorskiego, a także prawa prywatnego międzynarodowego.

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Prawo właściwe dla dobrego imienia osoby fizycznej i jego ochrony
Promocja!
Promocja!

Prawo właściwe dla dobrego imienia osoby fizycznej i jego ochrony

Justyna Balcarczyk
Wolters Kluwer Polska
W monografii przedstawiono tematykę transgranicznego naruszenia dobrego imienia osoby fizycznej, zwłaszcza w zakresie prawa właściwego dla dobrego imienia oraz kolizyjnoprawne kwestie jego ochrony. Oprócz rozważań poświęconych łącznikom istniejącym w obrębie tego zagadnienia w normach prawa kolizyjn....
68,00 zł
85,00 zł
Więcej
Dobra osobiste w XXI wieku. Nowe wartości, zasady, technologie

Dobra osobiste w XXI wieku. Nowe wartości, zasady, technologie

Justyna Balcarczyk
Wolters Kluwer Polska
Pojawienie się nowych technologii doprowadziło do powstania problemów, które w poprzedniej rzeczywistości nie istniały i które w rezultacie przyczyniły się do zmiany postrzegania niektórych z dotychczasowych kwestii związanych z dobrami osobistymi. Prezentowana publikacja stanowi zbiór artykułów....
93,06 zł
99,00 zł
Więcej
Prawo do wizerunku i jego komercjalizacja

Prawo do wizerunku i jego komercjalizacja

Justyna Balcarczyk
Wolters Kluwer Polska
Monografia jest adresowana do studentów, doktorantów oraz przedstawicieli doktryny prawa cywilnego. Z racji powołania oraz omówienia bogatego orzecznictwa zarówno krajowego, jak i zagranicznego pozycja ta będzie przydatna także dla osób zajmujących się problematyką reklamy oraz prasy.
68,62 zł
73,00 zł
Więcej