Katarzyna Feldo – doktor nauk prawnych; doradca podatkowy; zastępca Rzecznika Dyscyplinarnego w Mazowieckim Oddziale Krajowej Izby Doradców Podatkowych; absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Prawa Europejskiego na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług doradztwa podatkowego dla podmiotów krajowych oraz zagranicznych zdobyte w międzynarodowych firmach doradztwa podatkowego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących VAT, akcyzy, cła oraz PIT; ekspert w zakresie weryfikacji poprawności rozliczeń podatku VAT w jednostkach samorządu terytorialnego; członek zespołu ekspertów w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju. Współpracowała z Fundacją Centrum PPP oraz Ministerstwem Rozwoju nad przygotowaniem tzw. dobrych praktyk partnerstwa publiczno-prywatnego dla pomiotów z sektora publicznego. Współpracowała z Główną Szkołą Handlową w Warszawie, Uniwersytetem Warszawskim z Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego, Polską Akademią Nauk – Instytutem Nauk Ekonomicznych, Wyższą Szkołą Zarzadzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej, oddziałem warszawskim Polskiej Izby Biegłych Rewidentów. Autorka i współautorka licznych publikacji z dziedziny prawa podatkowego w tym monografii: „VAT w partnerstwie publiczno-prywatnym”, „Komercjalizacja B+R dla praktyków” oraz komentarza do ustawy o podatku akcyzowym.
Katarzyna Feldo
-15 % PIT. Komentarz [PRZEDSPRZEDAŻ]
Książka stanowi szczegółowy komentarz do ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, uwzględnia stan prawny na 1.01.2026 r., bogatą literaturę przedmiotu oraz orzecznictwo sądów administracyjnych.
-10 % Tributum tolerabile ac facile? Księga jubileuszowa dedy...
Księga powstała dla uczczenia działalności naukowej oraz sądowniczej Profesor Elżbiety Kornberger-Sokołowskiej – jednej z najwybitniejszych przedstawicielek polskiej nauki prawa finansowego.
-40 % Opodatkowanie akcji marketingowych
Przewodnik kompleksowo przedstawiający najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku.