Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Krystyna Mazurek-Łopacińska

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa

Krystyna Mazurek-Łopacińska
PWE
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
62,91 zł
69,90 zł
Więcej
Badania marketingowe

Badania marketingowe

Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dosto....
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Badania marketingowe

Badania marketingowe

Krystyna Mazurek-Łopacińska
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podręcznik akademicki do przedmiotu Badania marketingowe, przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Zawiera kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gos....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej