Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Strefa Zniżek

Małgorzata Bartosik-Purgat

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
New media in the marketing communication of enterprises in the international market

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo Naukowe PWN
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound market....
49,65 zł
55,18 zł
Więcej
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i e....
62,10 zł
69,00 zł
Więcej
Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku

Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku

Małgorzata Bartosik-Purgat, Hadryś-Nowak Alicja
CeDeWu
Monografia "Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku" stanowi próbę przedstawienia wieloaspektowości i złożoności funkcjonowania przedsiębiorstw w "globalnej wiosce". Jej Autorzy prezentują różnorodne zagadnienia zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym, które związane są z....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Zachowania konsumentów

Zachowania konsumentów

Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo Naukowe PWN
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krako....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Media społecznościowe na rynku międzynarodowym

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym

Małgorzata Bartosik-Purgat
Difin
Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które....
37,80 zł
42,00 zł
Więcej