Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Ryszard Kłeczek

Dr hab. Ryszard Kłeczek - jest pracownikiem naukowym Instytutu Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia dla studentów i menedżerów m.in. z zakresu zarządzania marką, strategii kreatywnej w reklamie i innych obszarów marketingu. Autor i współautor artykułów oraz książek z dziedziny marketingu, m.in. wydanej w 2006 roku książki Zarządzanie marką.

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Zarządzanie marką

Zarządzanie marką

Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Wolters Kluwer Polska
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład z....
45,90 zł
51,00 zł
Więcej
Kreacja w reklamie

Kreacja w reklamie

Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska
Wolters Kluwer Polska
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno....
40,50 zł
45,00 zł
Więcej