Dr hab. Ryszard Kłeczek - jest pracownikiem naukowym Instytutu Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia dla studentów i menedżerów m.in. z zakresu zarządzania marką, strategii kreatywnej w reklamie i innych obszarów marketingu. Autor i współautor artykułów oraz książek z dziedziny marketingu, m.in. wydanej w 2006 roku książki Zarządzanie marką.
Ryszard Kłeczek
-40 % Zarządzanie marką
 Cena regularna:  51,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 51,00 zł 
  Cena regularna:  51,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 51,00 zł 
  Już od:  30,60 zł 
  Wolters Kluwer Polska EBO-1155 W02P01  Rok publikacji: 2013  
 -40 % Kreacja w reklamie
 Cena regularna:  45,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,00 zł 
  Cena regularna:  45,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,00 zł 
  Już od:  27,01 zł 
  Wolters Kluwer Polska EBO-0125 W01P01  Rok publikacji: 2008  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 