Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Strefa Zniżek

Tomasz Barałkiewicz

Tomasz Barałkiewicz - wykładowca w Studium Podyplomowym "Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym" Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; doradca firm farmaceutycznych, szkoleniowiec; współpracuje z wieloma producentami, dystrybutorami, aptekami i sieciami aptecznymi.

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Marketingowe zarządzanie apteką

Marketingowe zarządzanie apteką

Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk
Wolters Kluwer Polska
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowyc....
64,86 zł
69,00 zł
Więcej