Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Zarządzanie marketingowe

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Marketingowe zarządzanie apteką

Marketingowe zarządzanie apteką

Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk
Wolters Kluwer Polska
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowyc....
69,00 zł
Więcej
Zarządzanie i planowanie marketingowe

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
44,10 zł
49,00 zł
Więcej