Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Adam Sagan

Dr hab. Adam Sagan jest pracownikiem naukowym Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jego zainteresowania naukowe dotyczą metodologii badań społecznych i marketingowych oraz komunikacji marketingowej. Szczególnie interesuje się analizami z wykorzystaniem zmiennych i klas ukrytych. Jest autorem i współautorem podręczników dotyczących analizy rynku i badań marketingowych, m.in. Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej. Studium teoretyczno-metodologiczne.

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Zarządzanie marką

Zarządzanie marką

Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Wolters Kluwer Polska
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład z....
45,90 zł
51,00 zł
Więcej