Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Adam Sagan

Dr hab. Adam Sagan jest pracownikiem naukowym Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jego zainteresowania naukowe dotyczą metodologii badań społecznych i marketingowych oraz komunikacji marketingowej. Szczególnie interesuje się analizami z wykorzystaniem zmiennych i klas ukrytych. Jest autorem i współautorem podręczników dotyczących analizy rynku i badań marketingowych, m.in. Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej. Studium teoretyczno-metodologiczne.

Sortuj:
Sposób wyświetlania

Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych

Małgorzata Roszkiewicz, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Adam Sagan
Cena regularna: 50,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 50,00 zł
Cena regularna: 50,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 50,00 zł
Już od: 45,00 zł
Więcej
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Rok publikacji: 2021

Zarządzanie marką

Jacek Kall, Ryszard Kłeczek, Adam Sagan
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 51,00 zł
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 51,00 zł
Już od: 45,90 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska EBO-1155 W02P01 Rok publikacji: 2013
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę