Facebook
Kategorie
Kategorie
Strefa Aplikanta
Promocja dnia

Beata Glinka

Beata Glinka jest profesorem nauk ekonomicznych, kieruje Zakładem Innowacji Organizacyjnych i Przedsiębiorczości Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, jest także dyrektorem Centrum Przedsiębiorczości WZ UW. Redaguje kwartalnik naukowy "Problemy Zarządzania", jest recenzentką kilku zagranicznych pism naukowych. Jej zainteresowania badawcze obejmują zagadnienia związane z przedsiębiorczością, projektowaniem i rozwojem organizacji, kulturowym kontekstem działania przedsiębiorców i organizacji. Jest autorką wielu publikacji poświęconych tej tematyce. Wykładała na wielu uczelniach w Polsce i za granicą, była również visiting researcherem na uczelniach w Szwecji i USA. Jest laureatką stypendium Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, a także Stypendium Fulbrighta.

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Przedsiębiorczość imigrantów z Dalekiego Wschodu w Polsce

Przedsiębiorczość imigrantów z Dalekiego Wschodu w Polsce

Adam Jelonek, Beata Glinka
PWE
Migracje są współcześnie zjawiskiem masowym, w którym Polska bierze aktywny udział – tradycyjnie jako kraj wysyłający. W XXI wieku zaczyna się jednak rysować także trend odwrotny – coraz większe grupy osób decydują się na przyjazd, czasowy lub stały do Polski. Wprawdzie na tle innych krajów Europy w....
53,91 zł
59,90 zł
Więcej
Przedsiębiorczość

Przedsiębiorczość

Beata Glinka, Svetlana Gudkova
Wolters Kluwer Polska
"Glinka i Gudkova traktują przedsiębiorczość jako proces równoległy do cyklu życia firmy. Jest to podejście amerykańskie, wypracowane w grupie Babson College i rozpropagowane przez takich autorów, jak Timmons czy Churchill. Jest to pierwszy w literaturze polskiej podręcznik należący do tego nurtu. K....
56,70 zł
63,00 zł
Więcej
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania

Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania

Beata Glinka, Monika Kostera
Wolters Kluwer Polska
Publikacja prezentuje wybrane istotne kierunki i tendencje w naukach o organizacji i zarządzaniu, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt.
75,65 zł
89,00 zł
Więcej