Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Sortuj:
Psychologia konsumenta

Psychologia konsumenta

Dominika Maison, Katarzyna Stasiuk
Wydawnictwo Naukowe PWN
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniac....
71,11 zł
79,00 zł
Więcej
Jakościowe metody badań marketingowych

Jakościowe metody badań marketingowych

Dominika Maison
Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym....
57,59 zł
64,00 zł
Więcej
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę