Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Ewa Glińska

Ewa Glińska – doktor habilitowany nauk ekonomicznych i nauk o zarządzaniu, profesor Politechniki Białostockiej; pracuje w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej. Uzyskała stopień naukowy doktora socjologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz doktora habilitowanego nauk o zarządzaniu na Uniwersytecie Warszawskim. Jej zainteresowania naukowe obejmują marketing i branding miasta oraz metodologię badań społecznych. Autorka i współautorka ponad 150 opracowań naukowych opublikowanych w kraju i za granicą. Brała udział w 14 projektach badawczych, w tym w 7 finansowanych ze źródeł zewnętrznych. W dwóch projektach (w tym jednym zagranicznym) pełniła rolę koordynatora. Prezentowała rezultaty swoich badan na 15 między narodowych konferencjach naukowych. Jest członkiem stowarzyszeń naukowych, w tym takich jak: International Place Branding Association, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne oraz Polskie Naukowe Stowarzyszenie Marketingu. Uczestniczyła w dwóch naukowych stażach zagranicznych, na Litwie i we Włoszech. Posiada doświadczenie praktyczne w realizacji badań społecznych zarówno jakościowych, jak i ilościowych. Autorka i współautorka 40 ekspertyz na rzecz instytucji sektora publicznego i prywatnego.

Sortuj:
Kryminologia. Stan i perspektywy rozwoju
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!

Kryminologia. Stan i perspektywy rozwoju

Emil W. Pływaczewski, Sławomir Redo, Ewa M. Guzik-Makaruk, Katarzyna Laskowska, Wojciech F...
Wolters Kluwer Polska
Wszechstronne opracowanie najistotniejszych zagadnień z dziedziny kryminologii.
143,20 zł
179,00 zł
Więcej
Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele

Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele

Ewa Glińska
Wolters Kluwer Polska
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości.
79,20 zł
99,00 zł
Więcej
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę