Ewa Glińska – doktor habilitowany nauk ekonomicznych i nauk o zarządzaniu, profesor Politechniki Białostockiej; pracuje w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej. Uzyskała stopień naukowy doktora socjologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz doktora habilitowanego nauk o zarządzaniu na Uniwersytecie Warszawskim. Jej zainteresowania naukowe obejmują marketing i branding miasta oraz metodologię badań społecznych. Autorka i współautorka ponad 150 opracowań naukowych opublikowanych w kraju i za granicą. Brała udział w 14 projektach badawczych, w tym w 7 finansowanych ze źródeł zewnętrznych. W dwóch projektach (w tym jednym zagranicznym) pełniła rolę koordynatora. Prezentowała rezultaty swoich badan na 15 między narodowych konferencjach naukowych. Jest członkiem stowarzyszeń naukowych, w tym takich jak: International Place Branding Association, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne oraz Polskie Naukowe Stowarzyszenie Marketingu. Uczestniczyła w dwóch naukowych stażach zagranicznych, na Litwie i we Włoszech. Posiada doświadczenie praktyczne w realizacji badań społecznych zarówno jakościowych, jak i ilościowych. Autorka i współautorka 40 ekspertyz na rzecz instytucji sektora publicznego i prywatnego.

Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Promocja!
Darmowa dostawa - 0 zł!
Kryminologia. Stan i perspektywy rozwoju
Emil W. Pływaczewski, Sławomir Redo, Ewa M. Guzik-Makaruk, Katarzyna Laskowska, Wojciech F...
Wolters Kluwer Polska
Wszechstronne opracowanie najistotniejszych zagadnień z dziedziny kryminologii.
143,20 zł
179,00 zł
Więcej

Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele
Ewa Glińska
Wolters Kluwer Polska
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości.
79,20 zł
99,00 zł
Więcej
Podobne: Zdzisław Gołba ● Jacek Gudowski ● Paweł Grzegorczyk ● Piotr Gil ● Waldemar Gos ● Wojciech Górowski ● Andrzej Gliniecki ● Bogusława Gnela ●