Fritz Grutzner ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia we współpracy z amerykańskimi i zagranicznymi firmami w zakresie tworzenia zwycięskich strategii marki. Jest prezesem Brandgarten, firmy zajmującej się opracowaniem strategii marki, która pomaga przedsiębiorstwom odkrywać ich prawdziwą opowieść o marce i przedstawiać ją w interesujący sposób. Przez założeniem Brandgarten Grutzner był wiceprezesem działu marketingu w firmie Johnson & Johnson. Jako strateg markowy Fritz Grutzner wykorzystywał zrozumienie emocjonalnej potęgi Marek i opowieści o nich w celu rozwinięcia takich Marek jak Snap-on Tools, Oscar Mayer, Snapper, KI, Eli Lilly czy Heatilator, jak również organizacji non profit, takich jak Wilderness Society czy Wisconsin Historical Society. Posiada tytuł magistra filologii germańskiej nadany przez Uniwersytet Wisconsin, a także ukończył studia MBA w Thunderbird School of Global Management. Można się z nim skontaktować poprzez witrynę internetową www.brandgarten.com.
Fritz Grutzner
-40 % Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem...
 Cena regularna:  52,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 52,00 zł 
  Cena regularna:  52,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 52,00 zł 
  Już od:  31,20 zł 
  Wolters Kluwer Polska OFE-0824 W01P01  Rok publikacji: 2012  
  Podobne:  Zdzisław Gołba ●   Jacek Gudowski ●   Paweł Grzegorczyk ●   Piotr Gil ●   Waldemar Gos ●   Wojciech Górowski ●   Andrzej Gliniecki ●   Bogusława Gnela ●  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 