Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Strefa Zniżek
Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Funkcje i narzędzia zarządzania dla małych i średnich przedsiębiorstw (wyd. II)

Funkcje i narzędzia zarządzania dla małych i średnich przedsiębiorstw (wyd. II)

Krzysztof Łobos, Paula Pypłacz
CeDeWu
Książka jest adresowana do osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, poszukujących możliwości doskonalenia systemów zarządzania, jak też do osób zajmujących się small businessem naukowo. Zaprezentowano w niej takie ujęcia poszczególnych funkcji zarządzania, które mają charakter reint....
35,10 zł
39,00 zł
Więcej
Podstawy kształtowania efektywności przedsiębiorstw

Podstawy kształtowania efektywności przedsiębiorstw

Krzysztof Łobos
Difin
W tej wieloautorskiej monografii skoncentrowano się na ukazaniu wielości determinant efektywności działania przedsiębiorstwa. Uporządkowano je generalnie w zgodzie z kryterium funkcjonalnym. Zaprezentowano więc determinanty z obszaru marketingu i sprzedaży, funkcji kadrowej, finansowej, zarządzania....
49,50 zł
55,00 zł
Więcej
SME in Poland and Ukraine

SME in Poland and Ukraine

Krzysztof Łobos, Olena Yermoshkina
Difin
The monograph was taken about the conditions of the functioning and development of small and medium-sized companies in Poland and Ukraine. There is considerable disparity between the development of this segment of companies in both countries. Presented are different views on these conditions, both f....
63,00 zł
70,00 zł
Więcej
Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami

Teoria tłumu i chaosu w zarządzaniu organizacjami

Agnieszka Dejnaka, Krzysztof Łobos, Kazimierz Nagody-Mrozowicz
Difin
Teoria tłumu i chaosu to relatywnie nowe sposoby opisu i wyjaśniania zjawisk w różnych dyscyplinach naukowych, także w naukach społecznych. Mogą kojarzyć się z tymi zjawiskami w organizacjach czy społecznościach różnego typu, które mają raczej wymiar niepożądany, negatywny, gdyż rodzą asocjacje z br....
40,50 zł
45,00 zł
Więcej
Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Krzysztof Łobos, Aniela Styś
Difin
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwo....
45,00 zł
50,00 zł
Więcej