Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
do -90%

Marta Smaga

Marta Smaga jako dyrektor działu technologii i rozwoju w Money.pl zajmowała się projektami służącymi rozwojowi portalu. Była też odpowiedzialna za stworzenie serwisów lifestyle’owych – iWoman.pl, MenStream.pl i Platine.pl – od ich koncepcji po monetyzację. Na Uniwersytecie Wrocławskim i w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej we Wrocławiu prowadzi zajęcia między innymi z dziennikarstwa internetowego i PR-u w internecie. Jest ekspertką w dziedzinie tworzenia i wdrażania biznesowych strategii przedsięwzięć online. Specjalizuje się w metodach pozyskiwania użytkowników oraz ich aktywizacji, w tym w SEO i SEM.

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Jak zarabiać w internecie

Jak zarabiać w internecie

Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośred....
44,10 zł
49,00 zł
Więcej
Internet dla seniora

Internet dla seniora

Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wolters Kluwer Polska
Jak korzystać z poczty elektronicznej i komunikatorów internetowych? Jak robić zakupy przez internet? Jakie serwisy internetowe mogą być przydatne seniorowi? Jak korzystać z Facebooka i forów internetowych? Ta książka przekona każdego, że nauczenie się korzystania z sieci nie jest niczym trudny....
35,10 zł
39,00 zł
Więcej
Biznes w internecie
Promocja!
Promocja!

Biznes w internecie

Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wolters Kluwer Polska
Książka wyróżniona w konkursie na najlepszą publikację o tematyce ekonomicznej 2011/2012 w kategorii "Systemy informatyczne w biznesie"
33,60 zł
42,00 zł
Więcej