Marta Smaga jako dyrektor działu technologii i rozwoju w Money.pl zajmowała się projektami służącymi rozwojowi portalu. Była też odpowiedzialna za stworzenie serwisów lifestyleowych iWoman.pl, MenStream.pl i Platine.pl od ich koncepcji po monetyzację. Na Uniwersytecie Wrocławskim i w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej we Wrocławiu prowadzi zajęcia między innymi z dziennikarstwa internetowego i PR-u w internecie. Jest ekspertką w dziedzinie tworzenia i wdrażania biznesowych strategii przedsięwzięć online. Specjalizuje się w metodach pozyskiwania użytkowników oraz ich aktywizacji, w tym w SEO i SEM.
Marta Smaga
Tylko 30 egz. -30% Internet dla seniora
Jak korzystać z poczty elektronicznej i komunikatorów internetowych? Jak robić zakupy przez internet? Jakie serwisy internetowe mogą być przydatne seniorowi? Jak korzystać z Facebooka i forów internetowych? Ta książka przekona każdego, że nauczenie się korzystania z sieci nie jest niczym trudnym.
Cena regularna: 39,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 39,00 zł
Już od: 23,39 zł
Wolters Kluwer Polska OFE-0899 W01P01 Rok publikacji: 2014
Tylko 60 egz. -30% Biznes w internecie
Książka wyróżniona w konkursie na najlepszą publikację o tematyce ekonomicznej 2011/2012 w kategorii "Systemy informatyczne w biznesie"
Cena regularna: 42,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 25,20 zł
Cena regularna: 42,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 25,20 zł
Już od: 25,20 zł
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2012