Marzena Feldy - doktor nauk ekonomicznych i absolwentka studiów doktoranckich w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Ukończyła studia magisterskie w SGH na kierunkach: zarządzanie i marketing oraz stosunki międzynarodowe, a także na Wydziale Psychologii UW, zdobywając specjalizacje z: psychologii ekonomicznej i psychometrii stosowanej. Posiada również międzynarodowe doświadczenie badawcze zdobyte w ramach stażu w Dziale Statystyki UNESCAP. Zawodowo związana jest z branżą public relations.
Marzena Feldy
-40 % Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i...
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 25,49 zł
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 25,49 zł
Już od: 30,60 zł
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2012