Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Strefa Zniżek

Marzena Feldy

Marzena Feldy - doktor nauk ekonomicznych i absolwentka studiów doktoranckich w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Ukończyła studia magisterskie w SGH na kierunkach: zarządzanie i marketing oraz stosunki międzynarodowe, a także na Wydziale Psychologii UW, zdobywając specjalizacje z: psychologii ekonomicznej i psychometrii stosowanej. Posiada również międzynarodowe doświadczenie badawcze zdobyte w ramach stażu w Dziale Statystyki UNESCAP. Zawodowo związana jest z branżą public relations.

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
Promocja!
Promocja!

Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Marzena Feldy
Wolters Kluwer Polska
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakup....
40,80 zł
51,00 zł
Więcej