Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Monika Hajdas

Monika Hajdas - adiunkt w Katedrze Zarządzania Marketingowego Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Autorka wielu publikacji z zakresu budowania marki oraz współautorka książki Kreacja w reklamie (Oficyna Ekonomiczna 2008). Pracę naukową łączy z praktyką. Doświadczenia praktyczne zdobywała w działach strategii, najpierw w agencji brand design, następnie w agencji reklamowej, gdzie odpowiadała za planowanie strategiczne kampanii reklamowych. Jest konsultantem w obszarach zarządzania markami produktowymi, korporacyjnymi i terytorialnymi.

Sortuj:
Sposób wyświetlania

Kreacja w reklamie

Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska
Cena regularna: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 32,85 zł
Cena regularna: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 32,85 zł
Już od: 40,50 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska EBO-0125 W01P01 Rok publikacji: 2008
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę