Facebook
Kategorie
Kategorie MENU
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Monika Hajdas

Monika Hajdas - adiunkt w Katedrze Zarządzania Marketingowego Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Autorka wielu publikacji z zakresu budowania marki oraz współautorka książki Kreacja w reklamie (Oficyna Ekonomiczna 2008). Pracę naukową łączy z praktyką. Doświadczenia praktyczne zdobywała w działach strategii, najpierw w agencji brand design, następnie w agencji reklamowej, gdzie odpowiadała za planowanie strategiczne kampanii reklamowych. Jest konsultantem w obszarach zarządzania markami produktowymi, korporacyjnymi i terytorialnymi.

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Kreacja w reklamie

Kreacja w reklamie

Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska
Wolters Kluwer Polska
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno....
40,50 zł
45,00 zł
Więcej