Monika Namysłowska – doktor habilitowana nauk prawnych, profesor Uniwersytetu Łódzkiego; kierownik Katedry Europejskiego Prawa Gospodarczego Wydziału Prawa i Administracji UŁ; autorka ponad 140 publikacji w językach polskim, angielskim i niemieckim, dotyczących m.in. prawa konsumenckiego, zwalczania nieuczciwej konkurencji oraz nowych technologii.
Monika Namysłowska
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy.
Zwalczanie nieuczciwych praktyk handlowych między przed...
-50 % Meritum. Ochrona danych osobowych
W nowym wydaniu publikacji dodano nowy rozdział dotyczący ochrony sygnalistów, a także zawarto najnowsze rozstrzygnięcia Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w tym w zakresie administracyjnych kar pieniężnych.
-20 % Krajowe regulacje hazardu w świetle prawa Unii Europejs...
Celem publikacji jest w szczególności wyznaczenie zakresu zastosowania prawa unijnego w kontekście organizacji hazardu poprzez próbę odpowiedzi na pytania: czy i w jakim zakresie Unia Europejska może ingerować w organizację hazardu w państwach członkowskich.
-20 % Roszczenia o naprawienie szkody wyrządzonej przez narus...
Pogłębiona analiza przepisów ustawy z 21.04.2017 r. o roszczeniach o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji.
-20 % RODO w e-commerce
Praktyczny poradnik dla podmiotów z sektora e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zacznie obowiązywać dnia 25 maja 2018 r.