Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Samojlik Monika

Samojlik Monika - Od siedmiu lat związana z branżą marketingową, a od trzech lat z GoldenLine.pl i tematyką komunikacji w serwisach społecznościowych. Wykłada komunikację marketingową w social media na Uniwersytecie Warszawskim w Katedrze Public Relations i Marketingu Medialnego.
Od ponad trzech lat Marketing Manager w GoldenLine.pl. Odpowiada za marketingową i PR-ową strategię serwisu oraz wizerunek marki w Internecie, mediach społecznościowych i tradycyjnych. Marketingowiec - praktyk z zakresu działań w social media - od przygotowania strategii komunikacji po realizację działań promocyjnych z naciskiem na akcje niestandardowe.
Wcześniej Straszy Specjalista ds. Marketingu w pracuj.pl odpowiedzialny za strategię i realizację działań z zakresu marketingowego wsparcia sprzedaży oraz promocję marki w kanale B2B.
Social media to jeden z podstawowych kanałów komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Czy tego chcemy, czy nie nasza marka jest obecna w serwisach społecznościowych. Dlatego warto wiedzieć, jak o nią skutecznie zadbać w aspekcie komunikacyjnym i biznesowym.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę