Peter Fisk jest doświadczonym strategiem i marketerem, który współpracował z takimi firmami jak Coca-Cola, Microsoft i Vodafone. Początkowo zajmował się fizyką nuklearną, a później podjął pracę w British Airways - firmie będącej wówczas jedną z najpopularniejszych linii lotniczych na świecie. Pracował tam w działach sprzedaży i marketingu, gdzie zajmował się rozwojem kanałów dystrybucji, marketingiem relacji i zarządzaniem marką. Ponadto był członkiem zespołu strategicznego zajmującego się wyzwaniami związanymi z globalizacją i wejściem na rynek tanich linii lotniczych. W PA Consulting Group został szefem zespołu konsultantów ds. marketingu globalnego. Współpracował z różnymi firmami od Doliny Krzemowej aż po Singapur, uczestnicząc w procesie zmian filozofii rynkowej. Zajmował się: innowacjami w American Express, budową strategii rynkowej Shella, repozycjonowaniem marki Courage, rozwojem przywództwa w BT, przekształceniem Philipsa w firmę, której podstawą rozwoju są klienci, a także wprowadzeniem marketingu wartościowego do Microsoftu. Jako prezes Chartered Institute of Marketing, największej na świecie organizacji marketingowej, był zwolennikiem utrzymywania standardów i reputacji swojej branży. Zachęcał liderów rynku do koncentrowania się na klientach i markach, jako najważniejszych czynnikach tworzących długookresową wartość dla akcjonariuszy. Wprowadził również na rynek sieciowy produkt edukacyjny Knowledge Hub, czasopismo "The Marketer" oraz stworzył program dla liderów Shape the Agenda.