Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Fisk Peter

Peter Fisk jest doświadczonym strategiem i marketerem, który współpracował z takimi firmami jak Coca-Cola, Microsoft i Vodafone. Początkowo zajmował się fizyką nuklearną, a później podjął pracę w British Airways - firmie będącej wówczas jedną z najpopularniejszych linii lotniczych na świecie. Pracował tam w działach sprzedaży i marketingu, gdzie zajmował się rozwojem kanałów dystrybucji, marketingiem relacji i zarządzaniem marką. Ponadto był członkiem zespołu strategicznego zajmującego się wyzwaniami związanymi z globalizacją i wejściem na rynek tanich linii lotniczych. W PA Consulting Group został szefem zespołu konsultantów ds. marketingu globalnego. Współpracował z różnymi firmami od Doliny Krzemowej aż po Singapur, uczestnicząc w procesie zmian filozofii rynkowej. Zajmował się: innowacjami w American Express, budową strategii rynkowej Shella, repozycjonowaniem marki Courage, rozwojem przywództwa w BT, przekształceniem Philipsa w firmę, której podstawą rozwoju są klienci, a także wprowadzeniem marketingu wartościowego do Microsoftu. Jako prezes Chartered Institute of Marketing, największej na świecie organizacji marketingowej, był zwolennikiem utrzymywania standardów i reputacji swojej branży. Zachęcał liderów rynku do koncentrowania się na klientach i markach, jako najważniejszych czynnikach tworzących długookresową wartość dla akcjonariuszy. Wprowadził również na rynek sieciowy produkt edukacyjny Knowledge Hub, czasopismo "The Marketer" oraz stworzył program dla liderów Shape the Agenda.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę