Facebook
Kategorie
Kategorie
Strefa Aplikanta
Rabat -50%
Koronawirus a prawo Koronawirus a prawo

Robert Kozielski

Robert Kozielski - doktor habilitowany w zakresie nauk o zarządzaniu, profesor nadzwyczajny UŁ i pracownik naukowy w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Stypendysta Fundacji Fulbrighta. Posiada status Chartered Marketer. Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Wykładowca na studiach Executive MBA. Od 1999 roku współpracuje z The Chartered Institute of Marketing w Londynie, wprowadzając programy Instytutu Londyńskiego na polski rynek. Autor wielu publikacji, analiz i ekspertyz z dziedziny marketingu, strategii i zarządzania.

Sortuj:
Sposób wyświetlania:
Wskaźniki marketingowe

Wskaźniki marketingowe

Robert Kozielski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ic....
89,10 zł
99,00 zł
Więcej
Sukces rynkowy organizacji

Sukces rynkowy organizacji

Robert Kozielski, Agata Mardosz, Agata Matuszewska
Wydawnictwo Nieoczywiste
„Sukces rynkowy organizacji” autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza do zastanowienia się nad celowością systemowego podejścia do zarządzania organizacją. Obok ogromnej porcji te....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Biznes nowych możliwości

Biznes nowych możliwości

Robert Kozielski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do biznesu, które odpowiada współczesnym uwarunkowaniom bizneso....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Michał Dziekoński, Robert Kozielski
Wydawnictwo Nieoczywiste
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,– jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,– jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu pl....
53,10 zł
59,00 zł
Więcej