MT Biznes
Wydawnictwo MT Biznes funkcjonuje na rynku od 2001 roku. Oficyna jest obecnie jednym z najdynamiczniej rozwijających się wydawnictw ekonomiczno-biznesowych w Polsce. Głównym celem działalności MT Biznes jest prezentowanie najnowszych trendów i tendencji w dziedzinie zarządzania, marketingu, ekonomii i psychologii biznesu.
Publikacje wydawnictwa MT Biznes opracowuje i przygotowuje zespół doświadczonych tłumaczy, redaktorów, konsultantów merytorycznych oraz grafików komputerowych. Książki MT Biznes kierowane są przede wszystkim do przedsiębiorców, menedżerów wszystkich szczebli, środowiska akademickiego oraz wszystkich zainteresowanych tematyką biznesową.
Publikacje oficyny wydawniczej MT Biznes można znaleźć m.in. w salonach sieci EMPiK, Bookbook, Świat Książki, a także w wielu branżowych księgarniach naukowych i...
Wydawnictwo MT Biznes funkcjonuje na rynku od 2001 roku. Oficyna jest obecnie jednym z najdynamiczniej rozwijających się wydawnictw ekonomiczno-biznesowych w Polsce. Głównym celem działalności MT Biznes jest prezentowanie najnowszych trendów i tendencji w dziedzinie zarządzania, marketingu, ekonomii i psychologii biznesu.
Publikacje wydawnictwa MT Biznes opracowuje i przygotowuje zespół doświadczonych tłumaczy, redaktorów, konsultantów merytorycznych oraz grafików komputerowych. Książki MT Biznes kierowane są przede wszystkim do przedsiębiorców, menedżerów wszystkich szczebli, środowiska akademickiego oraz wszystkich zainteresowanych tematyką biznesową.
Publikacje oficyny wydawniczej MT Biznes można znaleźć m.in. w salonach sieci EMPiK, Bookbook, Świat Książki, a także w wielu branżowych księgarniach naukowych i ekonomicznych.
Książki i ebooki MT Biznes i Poltext są stale recenzowane zarówno na łamach wielu magazynów biznesowych, tygodników i dzienników, jak również w prasie branżowej (m.in. Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Dziennik PARKIET, Wprost, Polityka, Newsweek, Brief, Magazyn Coaching, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce i wiele innych). Autorzy współpracujący z wydawnictwem MT Biznes są także częstymi gośćmi audycji radiowych i telewizyjnych.

Droga do własnej firmy

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Twoja firma 2.0

Alice in Wonderland

Predyspozycje do wykonywania pracy wysoko zrutynizowanej w organizacji

Przywództwo Transgresje Demokracja

Twoje pieniądze

Strategia Umami

English for Speeches and Presentations A Practical Guide

Nowe zasady marketingu i PR

144 najważniejsze angielskie przymiotniki

KAIZEN jako strategia

144 najważniejsze niemieckie przymiotniki

Techniki sprzedaży zdalnej

Myślenie kontekstowe

Wielka wyprawa małego Szyszaka Little Cony’s Big Adventure

Model oceny gospodarki finansowej gminy

Sprawozdawczość i rewizja finansowa

Problemy rachunkowości w dobie pandemii

Teoria konkurencji

Sensotwórczość

Frankenstein

Cicha siła introwertyków

Poznajmy się! Давай знайомитися!

Platformizacja gospodarki cyfrowej

Biznes w Chinach

Decyzje i etyka

Kapitał ludzki i innowacyjność w układach regionalnych

Efektywność osobista 4x4

LEARNS

Motywacje lidera

Zmieniaj swój świat

Efekt viralowy

Proces akceptacji koncepcji lean six sigma w organizacji

Potęga celu

Nieuświadomione uprzedzenia i stronniczość

Cyberbroń i wyścig zbrojeń

Kim jestem?

Indywidualny program MBA
