Pabian Arnold - doktor habilitowany nauk ekonomicznych, specjalista z zakresu marketingu i zarządzania, profesor Politechniki Częstochowskiej. Autor ok. 160 publikacji naukowych, w tym książek Marketing w budownictwie (Warszawa 1999), Biznesplan (Warszawa 2000), Marketing szkoły wyższej (Warszawa 2005). Członek The Academy of Marketing Science (USA), uczestnik wielu konferencji krajowych oraz zagranicznych (Australia, Kanada, USA, Meksyk). Członek Polskiej Akademii Nauk - Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej (Sekcja Organizacji i Zarządzania w Budownictwie). Od września 2008 roku dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.

Wielokulturowość w szkolnictwie wyższym
Arnold Pabian, Barbara Pabian
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka, opracowana przez uznanych autorów, stanowi interesującą poznawczo podróż przez umiędzynarodowione, a więc kulturowo zróżnicowane środowisko wyższych uczelni. Prezentuje szerokie spektrum zachowań o podłożu społeczno-kulturowym i religijnym, które cudzoziemcy mogą uzewnętrzniać podczas pobyt....
48,60 zł
54,00 zł
Więcej