Dr Grzegorz Leszczyński jest pracownikiem naukowym Katedry Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Autor ponad 50 publikacji na temat marketingu business-to-business, marketingu internetowego i kreatywności w biznesie. Jest kierownikiem Studium Podyplomowego Zarządzania Marketingowego na Rynku Business-to-Business na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Współpracuje z firmami z rynku business-to-business w zakresie badań marketingowych i doradztwa. Jest twórcą i redaktorem czasopisma "Świat Marketingu".
Grzegorz Leszczyński
Literatura dwudziestolecia
 Cena regularna:  49,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł 
  Cena regularna:  49,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł 
  Już od:  44,10 zł 
  narodowe centrum kultury  Rok publikacji: 2024  
 -18 % Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
 Cena regularna:  79,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł 
  Cena regularna:  79,00 zł  
  Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł 
  Już od:  64,79 zł 
  Wydawnictwo Nieoczywiste  Rok publikacji: 2018  
  Podobne:  Krzysztof Lasiński-Sulecki ●   Jerzy Lachowski ●   Arkadiusz Lach ●   Hanna Litwińczuk ●   Zbigniew Luty ●   Elżbieta Lemańska ●   Jerzy Lapierre ●   Michał Leciak ●  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 